Prácticas e Matrícula no Ciclo superior de Axencias de Viaxes

O vindeiro 7 de setembro comezará o período de prácticas dos alumnos e alumnas da promoción 2008-2009 do Ciclo Superior de Axencias de Viaxes que se imparte no IES Sofía Casanova. As prácticas realizaranse en distintas axencias de viaxe das comarcas de Ferrol e Santiago e rematarán no mes de Decembro.

Empresas como Viajes Iberia, Viajes Paco, Viajes El Corte Inglés, Ferrol Viajes, Viajes Halcón (Santiago), Barceló, Cumio e Viajes Vincit firmaron xa os convenios para que se poda realizar a formación deste alumnado nos seus postos de traballo.

Comunicamos, ademáis, que está aberto o período de matrícula para o próximo curso. Para máis información pódese consultar na web do centro ou no teléfono 981311500.