Recoñecemento ós Mellores Expedientes de centros de ensino medio de Galicia. Curso 2020-21

A USC recoñece os Mellores Expedientes de centros de ensino medio de Galicia nun acto conmemorativo que se celebra este xoves no Salón de Actos da Facultade de Medicina.  Neste grupo de excelencia figuran 11 alumnos do IES Sofía Casanova:
  Lucía Toval Bacelo  Carlos Cao López  Noelia Penabad Garrote
  Laura Orosa López  Sara Penabad Garrote  Xurxo Ferrer Montero
 Sofía Pérez Quintanilla   Irene Fernández Arias  Daniel Grande Fernández
   Marta Folgueira Martínez  Iria González Soto

O acto foi presidido polo reitor Antonio López, toman parte a vicerreitora de Igualdade, Cultura e Servizos, Mar Lorenzo; o conselleiro de Cultura, Educación e Universidade, Román Rodríguez; o alcalde de Santiago Xosé Sánchez Bugallo; e a concelleira de Benestar, Inclusión e Maiores do Concello de Lugo, Olga López Racamonde.

En representación dos estudantes do IES Sofía Casanova, asistiu Lucía Toval Bacelo

Pódese ver un video do acto.

Parabéns a estes alumnos!