Convocatoria do fondo solidario de axudas para adquirir libros de texto e material escolar. 2021.

Ven de publicarse a ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22.

PRAZO PRESENTACIÓN DO 21 DE MAIO AO 22 DE XUÑO (AMBOS INCLUÍDOS) de 2021

IMPORTANTE: Só se poderá solicitar a axuda de material xa que este centro participa na convocatoria E-dixgal o próximo curso en todos os niveis da ESO

Ver información básica de requisitos, prazo de presentación de solicitudes e outros aspectos da normativa.