Procedemento de admisión de alumnado para o curso 2020-2021. Entrega de documentación.

Rematado o prazo de entrega de solicitudes para a escolarización do ano académico 2020-21, informamos que aquelas persoas que solicitaron praza para o 1º e 2º cursos de ESO e 1º  de Bacharelato deberán entregar na Secretaría, ou enviala escaneada ó correo electrónico do centro, a documentación dos criterios alegados na solicitude para proceder á baremación, xa que se presentaron máis solicitudes que prazas se ofertan.

-Todos deberán aportar un certificado do padrón municipal actual, con todos os membros da unidade familiar, e de ser o caso, outra documentación alegada (certificado traballo,etc).

Os días para entregar a documentación requerida abranguen dende o día 19 de maio ao 26 de maio incluído.

Nos restante cursos non será necesario entregar ningunha outra documentación, xa que quedaron prazas vacantes.