Dende o curso 2014-2015 os profesores do IES Praia Barraña adquirimos o compromiso de participar nos Plans de Fomación do Profesorado impulsados pola Consellaría de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria a través de varias accións formativas que persiguen como principais obxectivos a actualización científica e técnica do profesorado, a mellora dos procesos de ensino e aprendizaxe, a implantación de novas metodoloxías didácticas dentro da aula e a potenciación dunha mellor convivencia entre toda a Comunidade Educativa que conformamos o IES Praia Barraña. Froito desta participación nos Plans de Formación do Profesorado desenvolvidos no propio Centro efectuáronse (ou estanse a desenvolver) as seguintes accións formativas:
Curso 2014 - 2015
- A Aula Virtual do IES Praia Barraña: creación e mantemento de cursos online.
Curso 2015 - 2016
- A Aula Virtual do IES Praia Barraña: creación e mantemento de cursos online (2ª Edición)
Curso 2016 - 2017
- A programación por competencias no contexto LOMCE.
- A mellora da convivencia escolar no IES Praia Barraña.
Curso 2017 - 2018
-O proceso de ensino-aprendizaxe baseado no traballo colaborativo e por proxectos (ABP)
- A mellora da convivencia escolar no IES Praia Barraña.
Curso 2018 - 2019
- O proceso de ensino-aprendizaxe baseado no traballo colaborativo e por proxectos (ABP)
Curso 2019 - 2020
- A aula de convivencia (organización, funcionamento e recursos)
- O caderno dixital e outras ferramentas para a xestión do alumnado.
- Atención á diversidade:a dislexia e outros transtornos sicolingüísticos.
Curso 2020 - 2021
- Desenvolvemento da aula virtual de Moodle.
- A mellora da convivencia no IES Praia Barraña (recreactivos e patios inclusivos).
- O tratamento integrado da didáctica das linguas.
Curso 2021 - 2022
- Plan dixital do centro. Integración didáctica das TIC. Traballo colaborativo en rede a través de espazos virtuais. Educación dixital.
- Educación inclusiva e coeducativa.
- Convivencia escolar e clima da aula. Saúde e benestar emocional.
Relacións coas familias
- Iniciativas formativas no ámbito STEM (ciencia-tecnoloxía-enxeñaría
matemáticas)
- STEM. Introdución á impresión 3D
- Club de ciencias no IES Praia Barraña
- Educación para o desenvolvemento sostible e a cidadanía global
Curso 2022 - 2023
( É o primeiro PFPP que estamos a desenvolver xunto co IES Espiñeira.
Entendimos que a implementación da LOMLOE determinaba a urxencia de suplir unhas carencias comúns.)
- Programación e avaliación competencial.Competencia didáctica.
- Ferramentas dixitais e metodoloxía no ensino-aprendizaxe por
competencias. Competencia dixital.
- Ferramentas dixitais para dinámicas activas de aprendizaxe.
Competencia dixital.
Curso 2023 - 2024
Detectamos que os ritmos de aprendizaxe están acelerados e teñen na
produtividade e non non proceso o seu principal obxectivo. Por iso, decidimos
iniciar un proxecto formativo cimentado na pedagoxía da educación lenta.
- STEAM para unha educación lenta. Itinerario formativo para:
- A elaboración de mobiliario.
- Técnicas de cerámica.
- OAOA
- Dinamización de Bibliotecas. Primeiros pasos para unha Biblioteca Lía.