Período de matrícula ordinaria. Curso 2024-2025

En cada un dos enlaces pódense descargar os impresos de matrícula correspondentes ao vindeiro curso:

1º ESO

2º ESO

BOLSAS DE CARÁCTER XERAL PARA O CURSO 2022/2023

O Ministerio de Educación e Formación Profesional ven de convocar as bolsas de carácter xeral para o ano académico 2022–2023, para estudantes que cursen estudios postobrigatorios (Bacharelato, ciclos formativos, estudos universitarios,...).

O prazo para solicitar as mesmas adiántase notablemente respecto ao que viña acontecendo en anos anteriores. O prazo de presentación de solicitudes estenderase dende o día 30 de marzo ata o 12 de maio de 2022, ás 24:00 horas, hora peninsular, ambos inclusive.

Os/As interesados/as en solicitar ditas axudas deberán cumprimentar o modelo de solicitude que figura na páxina web do citado ministerio a través do seguinte enlace:

Para máis información sobre este procedemento pódese consultar o seguinte enlace https://www.becaseducacion.gob.es/portada.html

Tamén podedes atopar máis información no documento adxunto.

Distribución de máscaras entre o alumnado

Segundo a orde do 28 de outubro de 2021, terá dereito á distribución gratuíta de máscaras:

A) O alumnado da ESO que foi beneficiario do VALE DE MATERIAL ESCOLAR neste curso (recibiránas sen necesidade de presentar solicitude)

B) O alumnado da ESO que cumpra unha destas condicións:

• Familia con renda per cápita igual ou inferior a 6000 euros.
  • Estar matriculado/a en Educación Especial
  • Estar suxeito/a a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Ter un grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

As solicitudes deben presentarse na Secretaría do centro antes do 26 de novembro de 2021.

Consello Escolar

05/11/2021
Europe/Madrid

Post de Instagram Anuncio de Nueva Cerveza con Fotografía elegante_0.jpg

Presentación e inicio das clases

No documento adxunto pódense consultar os horarios das presentaciós e inicio das clases para o curso 2021/22.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN 2024-2025

INFORMACIÓN XERAL