Celebrando o día de Europa pola tarde na Deputación provincial da Coruña

Ás actividades que tivemos pola mañá con motivo do Día de Europa, engadimos a que 38 alumnos de 3º e 4º da ESO desenvolveron pola tarde no salón de plenos da Deputación da Coruña.

Trala benvida por parte do Presidente da Deputación e da Directora do Centro de Información EuropeDirect A Coruña, os alumnos, agrupados uns en 5 grupos políticos do Parlamento Europeo e actuando outros de xornalistas internos e externos, participaron durante hora e media no debate sobre o futuro de Europa. Primeiro elixiron ao Presidente da "Eurocámara", para entrar a continuación na discusión de temas como o brexit, a política exterior, a necesidade dunha defensa e seguridade propias e o control dos refuxiados.

Para rematar, tivo lugar un debate interxeracional no que tres representantes senior formularon tres preguntas aos mozos sobre o problema demográfico na UE, o uso das redes sociais e o drama da inmigración. Ver fotos.

A nova foi publicada en El Correo GallegoQue Pasa na Costa e facebook de EuropeDirect.