O MAR NA ESCOLA

05/07/2019 11:47

CURSO DE ACTIVIDADES NAÚTICAS

Que afortunados nos sentimos ao poder contar coa posibilidade de desenvolver esta actividade de introdución ás actividades e deportes naúticos. Un ano máis, a Escola de Vela do Concello de Camariñas convidounos a participar nestas actividades para mellorar as habilidades e destrezas do noso alumnado de 1º de ESO no medio acuático. Manexaron embarcacións de vela lixeira (catamarán, omega, raquero, snipe, 420 e optimist) e embarcacións a remo como kayak.

Estas actividades desenvolvéronse en horario lectivo na tarde dos martes durante 5 sesións durante os meses de marzo (días 12 e 26) e abril (días 2,9,23 e 30). Agradecemos a colacoración do Concello de Camariñas movilizando tal cantidade de recursos materiais e humanos para desenvolver actividades de tal natureza.

event | by Dr. Radut