INICIO DO CURSO 2020_21

PUBLICAMOS INFORMACIÓN IMPORTANTE DE CARA AO INICIO DO CURSO 2020_21

• INICIO DA ACTIVIDADE lECTIVA:

Dadas as circunstancias sanitarias e a necesidade de formar correctamente ao alumnado nos diferentes procedementos relacionados co “Plan de Adapatación a situación Covid do IES de Meaño”, a acollida ao alumnado farase de xeito escalonado, como pode verse no seguinte cadro:

•     O primeiro día o único material que precisan é un caderno e un bolígrafo.
    •     O alumnado de 2º ESO traerá o primeiro día o seu ultraportatil cargado.
    •     O servizo de transporte funcionará de xeito habitual. (pódense consultar paradas e itinerarios na web do centro.
    •     O alumnado de 4º non poderá acudir ao centro antes das 11h do Venres 25
    •     O segundo día de clase de cada nivel, o alumnado incorporarase no horario habitual.

• 1º DA ESO- REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO QUE SE INCORPORA A 1º DA ESO

Será o Martes 22 de setembro as 19:30h no Pavillón do centro

• REUNIÓN DAS FAMILIAS COS TITORES DE CADA GRUPO:

Dadas as circunstacias sanitarias NON SE LEVARÁ A CABO a reunión presencial cos titores que adoita ser habitual, os titores contactarán coas familias a través de Abalar Móbil

DOCUMENTOS DE ADAPTACIÓN DO CENTRO A SITUACIÓN COVID:

Será un ano diferente pero co compromiso de todos seguro que saimos adiante.Grazas pola vosa colaboración e compresnsión nestes tempos tan imprevisibles.