Taboleiro

Feira de Ciencias IES de Mugardos-IES Fernando Esquío

Hoxe tivo lugar unha Feira de Ciencias intercentros na que participamos o IES Fernando Esquío e o IES de Mugardos. Nela, alumnado da ESO e de Bacharelato dos dous centros fixo distintas exposicións e obradoiros: papiroflexia, explicación dunha investigación sobre o Efecto Pigmalión, diseccións de ollo e corazón, elaboración de cosmética natural, obradoiro de RCP, xincana dos sentidos, stand de nutricón, fabricación de biodiésel, trivial científico e retos matemáticos. Foi unha gran oportunidade para compartir os traballos realizados durante o curso e para coñecernos entre nós.

Galería de imaxes.

Proxectos de Bioloxía 1º ESO

Como proxecto do terceiro trimestre na materia Bioloxía e Xeoloxía, o alumnado de 1º da ESO elaborou uns lapbooks sobre ecosistemas de película. Deixámosvos unha presentación para que poidades ver que ben lles quedaron!

Bolsas NEAE

Todas aquelas persoas que desexen formalizar a bolsa NEAE poden facelo entre o 30 de abril e o 13 de setembro cumprimentando o formulario que aparece neste enlace (https://www.educacionfpydeportes.gob.es/gl/servicios-al-ciudadano/catalo...) e remitíndoa ao centro educativo onde cursa estudios para que tramitemos a solicitude.

Saída xeolóxica

O pasado 24 de maio, o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 4º da ESO e 1º de Bacharelato realizou unha saída xeolóxica guiada polo xeólogo Francisco Canosa. Esta tivo lugar na zona de Moeche, comezando ao pé do castelo, e nela os alumnos/as puideron aprender acerca dunha rocha coñecida co nome de toelo ou serpentinita, un dos materiais ornamentais máis exclusivos de Galicia. Puideron ver varias canteiras nas que antigamente se levaba a cabo a súa explotación e, ademais, na canteira de A Caleira, puideron observar mármores, unhas rochas moi pouco frecuentes en Galicia.

Non vos perdades as fotos da visita!

Reservas Curso 2024/25 centros adscritos

Todas as reservas realizadas por parte de alumnado de centros adscritos foron admitidas polo que quedan prazas libres para alumnado de centros NON adscritos que desexen incorporarse ao IES Fernando Esquío no curso 24/25.

Día non lectivo

O xoves 16 de maio de 2024 é o día non lectivo elixido polo centro e autorizado pola Xefatura Territorial.

Admisión Curso 2024/25

Alumnado de novo ingreso procedente de centros non adscritos (Prazo: do 1 ao 20 de marzo)

Presentación de solicitude de admisión única:

V Xornadas de Orientación Académica e Profesional de Ferrol

O alumnado de 4º de ESO, 1º de BAC e 2º de BAC, participará o mércores 28/02/2024 nas V Xornadas de Orientación Académica e Profesional de Ferrol, no Auditorio e no Conservatorio Profesional de Música Xan Viaño, en Ferrol.

Participantes confirmados

Escaleta de relatorios

Benvida aos novos alumnos

Festival de Entroido 2024: O mundo do cómic

Estos son os gañadores no concurso de disfraces 2024, premede aquí para ver a galería de fotos e os vídeos.