blogue debegonals

Roteiro por Mondoñedo do Club de Lectura

galería de fotos

Onte a maior parte dos membros do club de lectura literario e parte do club de manga nos achegamos ata Mondoñedo para visitar a vila, berce de tantos persoeiros das letras e a cultura. Nos acompañaron os rapaces do club de lectura do IES de Breamo cos que compartimos as lecturas dos textos de Cunqueiro, Leiras Pulpeiro e Marina Mayoral, percorrimos a vila e descubrimos as marabillas da Catedral, o Museo da Imprenta e a biblioteca do Seminario...., sabíades que logo da invención da imprenta por Gutenberg as dúas primeiras cidades galegas onde trouxeron o artiluxio foron Monterrei e Mondoñedo?

En maio Día Escolar das Matemáticas

Desde que o profesor de matemáticas inglés, Rowland Hill (1795-

Viaxe de final de etapa 4º ESO: Xenebra e Lausanne

Preme para ver a galería

Do 18 ao 22 os alumnos de 4º ESO fixeron unha viaxe a Xenebra e Lausanne onde visitaron a ONU, o CERN, o Museo Olímpico de Lausanne ademais de percorrer ambas cidades.

Feliz Día das Letras Galegas

Viaxe a Xinebra

Boletín da viaxe

Información para a sesión coas familias.

XIX Xornadas Literarias do Concello de Neda: Trazos de Xapón

Ademais fora da Xornadas teremos un
Obradoiro Manga no centro!!!!

11ª Convocatoria Becas Eurolingua 2024: Inglés en Irlanda

Eurolingua Venairlanda® lanza a súa 11ª convocatoria de Bolsas Eurolingua para a realización de Cursos de Inglés en Irlanda de dúas semanas de duración durante o verán nun programa de inmersión todo incluído. Constan dun lote global de 20 bolsas dirixidas a estudantes universitarios, de secundaria, bacharelato ou formación profesional cunha dotación orzamentaria achegada por Eurolingua Venairlanda na súa totalidade.

Lois Pérez nos visitou na biblioteca

Para ver todas as fotos premede na galería.

Benvida aos novos alumnos