blogue deadmin

Apertura do centro

Estimadas familias,

A atención presencial no IES Fernando Esquío retomarase o luns 02 de setembro.

En caso de ter calquera dúbida ou precisar de algunha cousa, podedes poñervos en contacto co centro por mail:ies.fernando.esquio@edu.xunta.gal  ou no teléfono habitual 881930387 de 10h a 13h.

O día 02 de setemrbro retomaremos a atención presencial de 9:30 a 13:30 ate o comezo das clases o mércores 11 de setembro.

Certificado de competencias dixitais (4º ESO)

O Certificado de competencias dixitais do alumnado de 4º da ESO está disponible para o alumnado maior de idade ou as persoas responsables a través de abalarMóbil e abalarWeb:

• Na aplicación abalarMóbil podedes velo picando nas tres liñas arriba á esquerda e despois "descarga de documentos"
  • No espazo web tendes que picar en "ver alumno">"descargar documentos" e despois acceder ao buzón de informes para velos.

Reparto Libros Fondo Solidario

Estimadas familias:

O reparto dos libros de 2ºESO e 4ºESO realizarase en setembro xa que non temos todas as existencias necesarias para poder repartir a todo o mundo os libros que lle foron outorgados.

Os libros de 1ºESO e 3ºESO poden ser recollidos con normalidade ao longo do día de hoxe mércores 24 de xullo ou en setembro.

Os vales de material están á disposición das persoas beneficiarias na conserxería do centro.

No momento da recollida lembrade que a persoa solicitante ten que presentar o seu dni para poder identificala correctamente. En caso de delegar noutra persoa a recollida esta persoa deberá ser autorizada e presentar fotocopia do DNI do solicitante.

Horario de xullo e agosto

O horario de verán do centro será de 9:30 a 13:30

• do 1 ao 24 de xullo: atención presencial /telefónica / correo electrónico
  • o resto de xullo e agosto: atención telefónica / correo electrónico

Matrícula 24/25

DATAS de formalización da matrícula:

• 2º Bacharelato luns 1 de xullo de 2024 de 09:30 a 13:30
  • 1º Bacharelato martes 2 de xullo de 2024 de 09:30 a 13:30
  • 4º ESO mércores 3 de xullo de 2024 de 09:30 a 13:30
  • 3º ESO xoves 4 de xullo de 2024 de 09:30 a 13:30
  • 2º ESO venres 5 de xullo de 2024 de 09:30 a 13:30
  • 1º ESO luns 8 de xullo de 2024 de 09:30 a 13:30

Devolucións do préstamo

Os titores/responsables devolverán os libros, ordenadores e conexións a internet de préstamo os días:

• O mércores 19 de xuño os cursos de 1ºESO e 2ºESO de 16:30 e 18:30
  • O xoves 20 de xuño os cursos de 3ºESO e 4ºESO de 16:00 e 18:00
  • En caso de non poder vir o día marcado deberán poñerse en contacto co centro para poder devolvelos o venres 21 con cita e dentro do horario lectivo.

ABAU - Probas de acceso á universidade

Temos o placer de comunicarvos que das 30 persoas que se presentaron este ano á ABAU (algunha delas para subir nota de anos pasados) TODAS aprobaron. Temos un 100% de éxito!!!

Moitos parabéns polo esforzo e traballo!

Desexámosvos o mellor para o futuro e sabedes que tedes as portas do voso IES abertas para vir saudar sempre que querades.

Bolsas NEAE

Todas aquelas persoas que desexen formalizar a bolsa NEAE poden facelo entre o 30 de abril e o 13 de setembro cumprimentando o formulario que aparece neste enlace (https://www.educacionfpydeportes.gob.es/gl/servicios-al-ciudadano/catalo...) e remitíndoa ao centro educativo onde cursa estudios para que tramitemos a solicitude.

Fondo solidario de libros de texto

Prazo de solicitude:   do 21/5/2024 a 21/6/2024, incluídos

Forma de presentación de solicitudes:

1. Electrónica:  utilice esta aplicación e presente solicitude na Sede Electrónica  [iniciar].

IMPORTANTE: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos ou fillas.

NECESITARÁ ter:

A) conta de Chave365, ou