Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Luns Xullo 15, 2024
Start: 15/07/2024 09:58

Vimos de publicar na entrada do Instituto, como vén sendo habitual, a listaxe de libros de texto recomendados para o vindeiro ano. Igualmente, recordamos que, no sobre de matrícula ían os materiais escolares necesarios para o curso que vén. Neste sentido, queremos recordar algo:

• O feito de pertencer ao programa Edixgal elimina o dereito a recibir axudas para libros, pero non as Axudas para material escolar, cando proceda.
  • Calquera material solicitado / recomendado que teñades en casa e que estea en bo estado é, por suposto, válido para o vindeiro ano. Apostamos pola sustentabilidade!

Luns Agosto 05, 2024
Start: 05/08/2024 10:06

Estamos recargando as baterías para arrancar no vindeiro curso con toda a enerxía que a atención á rapazada merece.

Entre o 1 e o 27 de agosto, ámbolos dous incluidos, dispoñemos dun teléfono de atención, ademais do noso correo electrónico.

Martes Agosto 06, 2024

Mércores Agosto 07, 2024