Luns Xuño 24, 2024
Start: 24/06/2024 17:01

A punto de pechar o curso 2023/24, temos pendente a entrega de boletíns coas cualificacións finais.

Os titores e titoras recibirán aos seus grupos segundo este horario:

ESO E BAC: Día 25 ás 12.00 horas

FP: Día 26 ás 10:00 horas

Moita sorte con elas!

Start: 24/06/2024 17:20

O próximo día 26, mércores, ás 11.00 celebraremos o último Foro da Comunidade de este curso.

A el podes acudir como profesor/a, pai/nai ou alumno/a... ou como calquera outro membro da comunidade educativa... Será unha xuntanza informal, mediada por un café, na que charlar sobre a marcha do propio foro, do curso, do centro... e retomar posicións para o próximo curso...

anuncio

Contamos contigo!

Luns Xullo 15, 2024
Start: 15/07/2024 09:58

Vimos de publicar na entrada do Instituto, como vén sendo habitual, a listaxe de libros de texto recomendados para o vindeiro ano. Igualmente, recordamos que, no sobre de matrícula ían os materiais escolares necesarios para o curso que vén. Neste sentido, queremos recordar algo:

• O feito de pertencer ao programa Edixgal elimina o dereito a recibir axudas para libros, pero non as Axudas para material escolar, cando proceda.
  • Calquera material solicitado / recomendado que teñades en casa e que estea en bo estado é, por suposto, válido para o vindeiro ano. Apostamos pola sustentabilidade!