Charla con Víctor Freixanes

O pasado 30 de abril o alumnado de 2º de bacharelato asistiu á conferencia impartida polo Presidente da Real Academia Galega, Víctor  Freixanes, sobre a súa obra Unha ducia de galegos.

A charla foi de moito interese para este alumnado, pois na obra, reeditada no 2017,   Freixanes entrevista a doce persoeiros do galeguismo  e da literatura que son obxecto de estudo  por parte dos nosos  alumnos no programa de 2º Bac. Segundo as  palabras do conferenciante,  o  seu  obxectivo era unir sobre o papel a xeración que aínda conservaba a memoria do século XIX, personificada na figura de Ramón Otero Pedrayo, coas vivencias máis inmediatas dos mozos do 68, daquela Carlos Casares ou Xosé Luís Méndez Ferrín.

Álbum: Curso 2017/2018 -> Charla con Víctor Freixanes