Información XERAL

DATAS PREFERENTES DE MATRÍCULA PARA O CURSO 24-25

ESTE É O CALENDARIO no que se recollen as datas preferentes de matrícula para o vindeiro curso 24-25, período que abrangue desde o 25 de xuño (o 24 é festivo local en Becerreá) ata o luns 8 de xullo (incluídos). Prégase que se respecten estas datas preferentes para facilitar a tarefa de xestión das matrículas o dos servizos complementarios (transporte e comedor). A documentación necesaria para a matrícula será entregada previamente ao alumnado, pero, se fora necesario por calquera razón, tamén dispoñen dela na "secretaría virtual" da nosa páxina web.

CALENDARIO DE PROBAS EXTRAORDINARIAS PARA 1º DE BAC

ESTEé o calendario das probas extraordinarias para o alumnado de 1º de Bac con materias suspensas despois da avaliación ordinaria.

CALENDARIO DE FIN DE CURSO

AQUÍ podes descargar o calendario coas datas máis salientables do remate do curso.

SOLICITUDE BECAS ENSINANZAS POSTOBRIGATORIAS 24-25

DESCARGA AQUÍ información básica sobre a convocatoria 24-25.

DOCUMENTO INFORMATIVO sobre o procedemento telemático de solicitude.

AQUÍ podes descargar a resolución de convocatoria publicada no BOE.

ACREDITACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO DA ESO E BAC 23-24

DESCARGA AQUÍ o resumo que ofrecemos da resolución da Consellería de Educación (publicada o día 1 de marzo), pola que se ditan instrucións para desenvolver, por primeira vez, a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato no curso 2023/24. Si se desexa participar nas probas específicas que se mencionan, os centros educativos temos de prazo ata o día 15 de marzo para inscribir  telematicamente ao alumnado que o desexe. Agradécese que aquelas persoas que poida ter interese na inscrición da proba fagan a súa solicitude antes desa data. PREMENDO AQUÍ poderías acceder a unha demo das probas de acreditación.

PROHIBICIÓN DE USO DOS TELÉFONOS MÓBILES NOS CENTROS EDUCATIVOS POR PARTE DO ALUMNADO

AQUÍ podes descargar a Orde da Consellería de Educación que regula a utilización dos teléfonos móbiles nos centros educativos por parte do alumnado. A información de maior interese aparece no Anexo da mesma (a partir da páxina 7, aparecendo subliñado o contido máis importante).

PROGRAMACIÓNS DO CURSO 2023-24

AQUÍ pódense consultar as programacións das materias que se imparten no IES de Becerreá no presente curso. Non se precisa contrasinal para acceder á consulta, só terán que premer no botón "acceder como convidados/as".

SOLICITUDE DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR 24-25.

O formulario de solicitude das axudas para a adquisición de material escolar está dispoñible na "Secretaría Virtual" desta páxina web.

DESCARGA A INFORMACIÓN DE INTERESE sobre este procedemento: prazo de presentación, contías, requisitos, cálculo da renda "per cápita" familiar, ...

GUÍA VISUAL: elaborada para que sirva de axuda ao cubrir os distintos apartados da solicitude antes de entregala no centro.

Se un alumno/a repetira 4º da ESO, terá un prazo de un mes (contado a partir da formalización da súa matrícula) para formalizar esta solicitude, con independencia do prazo actual.

INFORMACIÓN PROCESO RESERVA DE PRAZA E ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA CURSO 24-25

DESCARGA AQUÍ o documento que ofrece a información sobre estes dous procedementos a seguir, segundo o caso no que se atope cada solicitante. O Anexo II, solicitude de reserva de praza (que normalmente realiza alumnado que se incorpora ao instituto desde outros centros de Secundaria), atópase dispoñible na nosa "Secretaría virtual" co nome de "solicitude de admisión de novo alumnado".

HORARIO DO PROFESORADO PARA A ATENCIÓN DAS FAMILIAS 2023-24

Este é o plano completo que recolle o horario de todo o profesorado do centro para a atención ás familias. Lémbrase que é importante avisarnos cuns días de antelación, para asegurarnos a posibilidade de antender ás familias que o solicitan na data que se pretende.