Selectividade

MEGABAU 2024

ACTO DE HOMENAXE AOS MELLORES EXPEDIENTES DE GALICIA ABAU 2024

Coliseum da Coruña, venres, 21 de xuño de 2024 ás 11:30h.

Este ano, as tres universidades públicas do Sistema Universitario de Galicia (SUG) e da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional organizan o acto conxunto coñecido como "MEGABAU" onde se recoñecen os mellores expedientes dos centros de ensino galego de Bacharelato de toda Galicia. Cabe dicir que de todos e todas as estudantes que serán recoñecidas, o noso centro conta con 7 estudantes que acadaron dito recoñecemento.

A  listaxe de estudantes que acadaron dita excelencia do noso centro son:

Baldomir Caamaño, Efrén

Bértoa Lema, Alba

Facal Suárez, Sara

Goimil Liñares, Andrea

Mato Lema, Nazaret

Pérez González, Manuel

Veiga Mourín, Pablo

Pódedese consultar toda a información sobre o acto (acceso, photocall, programa,...) na seguinte dirección: www.udc.es/megabau

Dende a dirección do centro e de todo o claustro queremos manifestar os nosos parabéns a este alumnado por acadar dito recoñecemento que ben merecido o teñen.

Tamén queremos deixar constancia que dos 66 alumnos/alumnas que asistiros as probas ABAU 2024, acadaron o aprobado 65 o cal nos congratula e felicitamos a todas e todos por ese ben merecido aprobado.

Finalmente desexamos que a nova vida que comenzades agora sexa de grandes éxitos e que non esquezades o voso paso polo IES Alfredo Brañas

PROBAS ABAU 2024

Dende a dirección do Ies Alfredo Brañas xunto todo o claustro do profesorado queremos desexarlle as máximas das sortes ao noso alumnado que entre o martes 4 de xuño e o xoves 6 de xuño se enfrontan as probas abau que van determinar, xunto coa nota media obtida na súa etapa post obrigatoria (Bacharelato), o seu acceso á carreira universitaria que escolleron. Mandámoslles toda a forza posible e que o esforzo de estes dous anos, principalmente de este último mes, teña a súa regalía. Ánimo e que a "deusa sabedoría" vos alumee nestes días.

En adxunto compartimos os horarios das probas

EXAMES EXTRAORDINARIO 2º DE BAC

OS EXAMES EXTRAORDINARIOS REALÍZANSE