LUNS 20 de Maio haberá unha sesión de orientación sobre as ABAU
Tamén podedes acceder á toda a información sobre as probas ABAU 2024 aquí
E aqui toda a documentación necesaria para o proceso de inscrición.
Ver recursos e materiais para se orientar na
Aula Virtual - Orientación Educativa
[ entrar como "visitante" ]
Composición do Departamento de Orientación |
Orientadora e Xefa do departamento:
|
Pilar María Barreiro González |
Titores/as da ESA presencial: | |
1º/2º grupo da mañá | |
1º/2º grupo da tarde | |
3º/ 4º grupo da mañá | |
3º/ 4º grupo da tarde |
Horario da orientadora para atención do alunado
MAÑÁ | |||||
Hora |
Segunda Luns |
Terza Martes |
Cuarta Mércores |
Quinta Xoves |
Sexta Venres |
9,15 - 10,00 |
|||||
10 - 10,45 |
ORI | ORI | |||
10,45 - 11,30 |
ORI | ORI | ORI | ||
11,30 - 12,15 |
ORI | ORI | ORI | ||
12,15 - 13 |
ORI | ORI | |||
13 - 13,45 |
ORI | ORI |
TARDE | |||||
Hora |
Segunda Luns |
Terza Martes |
Cuarta Mércores |
Quinta Xoves |
Sexta Venres |
16 - 16,45 |
ORI | ORI | |||
16,45 - 17,30 |
|
||||
17,30 - 18,15 |
ORI |
|
|||
18,15 - 19 |
ORI | ORI | |||
19 - 19,45 |
|||||
19,45 - 20,30 |
|
Obxectivos xerais da Orientación Educativa
- Contribuir à personalización da educación axustando a resposta educativa às necesidades particulares dos alunos/as.
- Favorecer as aprendizaxes significtivas, funcionais e inseridas no contorno.
- Colaborar no desenvolvimento da própria identidade, dos procesos de madurez persoal e de toma de decisións.
- Asegurar a continuidade educativa através das diferentes áreas, ciclos e etapas.
A orientación das persoas adultas comparte e persegue estes mesmos obxectivos xerais. Porén, o alunado adulto mostra -xunto à habitual diversidade de capacidades, ritmos e intereses- unha maior diversidade de idades e de experiéncias vitais que as accións orientadoras deben necesariamente levar en conta.
Contidos das accións orientadoras
- Acollimento e integración no grupo |
|
- Convivéncia e participación no centro |
|
- Hábitos de estudo e estratéxias de aprendizaxe | |
- Avaliación e seguimento do proceso de ensino e aprendizaxe | |
- Toma de decisións vocacionais | |
- Itinerários académicos e profesionais | |
- Procura de emprego e mundo laboral |