MATRÍCULA: CURSO 2024/25

Alumnado apto na convocatoria ordinaria ou apto/non apto/non presentado na convocatoria extraordinaria:

• Formalizar a súa matrícula nesta ligazón
  • Subir á aplicación de matrícula o xustificante de ter aboado as taxas (modelo AI xerado electronicamente/ modelos 730 e 731). Instruccións pagamento telemático. (Se ten fraccionada a matrícula indique os 20 díxitos da conta e achegue certificado onde conste o IBAN e a titularidade nunha das entidades colaboradoras).
  • O alumnado que solicite unha adaptación por presentar discapacidade deberá cubrir o Anexo V da Resolución e presentar a documentación correspondente.

Alumnado novo:

• Persoas con renuncia de matrícula e novos accesos.
  • Consultar aquí os pasos a seguir.
  • Formalizar a súa matrícula nesta ligazón.

CURSOS GALEGO: CELGA E LINGUAXE ADMINISTRATIVA 24/25

A Resolución do 18 de xuño de 2024 (DOG do 26 de xuño) convoca, con carácter gratuíto, cursos  en  liña de linguaxe administrativa galega para funcionarios (LAG) e presenciais preparatorios para a obtención do certificado de lingua galega (CELGA).

O prazo de solicitudes estará aberto do 1 ao 12 de xullo e farase en liña a través da aplicación www.eoidigital.com/preinslinguagalega

Consulta toda a información premendo nesta ligazón.

THAT´S ENGLISH: CURSO 2024/25

Prazos de matrícula:

• Do 28 de xuño ao 12 de xullo, para o alumnado matriculado nesta modalidade no curso 2023/24 que desexe continuar no curso 2024/25.
  • Do 2 de setembro ao 31 de outubro, para o resto do alumnado.

Máis información.

PROBA CLASIFICACIÓN: CURSO 2024/25

Se tés coñecementos previos dunha lingua e non queres comezar de cero na Escola, a proba de clasificación é a túa mellor opción. Consulta as datas e horas destas probas e matricúlate do 4 de xullo ao 30 de agosto. Máis información.

CURSOS MONOGRÁFICOS 2024/25

Queres estudar unha lingua sen a presión do exame e nun curso máis curto? Bota unha ollada á nosa oferta de cursos monográficos para o vindeiro ano académico aquí e matricúlate en liña do 24 de xuño ao 13 de setembro.

MODALIDADE SEMIPRESENCIAL E A DISTANCIA

COMO ACCEDER A CENTROSNET

Prema neste titorial sobre cómo acceder á Plataforma Centrosnet para consultar as  notas e o expediente.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e subilo coa documentación de matrícula a través da aplicación.