EEI DE VILALB

2º CICLO DE INFANTIL (3-6 ANOS)

APRENDENDO

MENÚ FEBREIRO

ALIMENTACIÓN SAUDABLE

PLANTAMOS FRESAS

MOVÉMONOS?

Outra das propostas incluídas no plan CPinnova é facer recreos "saudables" a través da actividade física. Para iso, cada día da semana os alumnos e alumnas participarán en xogos e actividades que lles axuden a manterse en forma.Qué ben o pasamos!

COMPOSTEIRO

Todas as semanas os alumnos e alumnas de cada clase,baleiran o cubo de residuos orgánicos que se atopa nas súas respectivas clases e botan estes residuos no composteiro do patio.Esta actividade forma parte do programa CPinnova.

COMPOSTEIRO

A pasada semana chegou o composteiro á escola.Cada clase terá un caldeiro no que tirarán os restos orgánicos das merendas. Cada mércores, axudados polo profe Rogelio, depositarán estes restos no composteiro situado no patio.

MERENDAS SAUDABLES

Este ano tomouse a decisión de cambiar as merendas para que sexan máis saudables. Ter unha alimentación adecuada é imprescindible para crecer fortes e sans. Por iso dende o programa CPinnova tratarase de inculcar estes bos hábitos.

CPinnova

Este ano a nosa escola foi seleccionada por primeira vez para participar no programa CPinnova.Estamos moi ilusionados con esta nova aventura.Realizaremos un montón de actividades que podedes seguir na nosa páxina web.