NORMATIVA
O proceso de admisión está regulado na seguinte normativa:
PRAZAS OFERTADAS POLO NOSO CENTRO
-
4º Infantil (3 anos): 50 prazas (6 para alumnado con NEAE).
-
5º Infantil (4 anos): 10 prazas.
-
6º Infantil (5 anos): 20 prazas.
PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES
DOCUMENTACIÓN NECESARIA
-
Solicitude de admisión (modelo 550B) en impreso que facilita o centro ou a través da aplicación "admisiónalumnado": https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/
-
Fotocopia do Libro de Familia da folla do alumno/a.
-
Fotocopia Tarxeta Sanitaria.
- Certificado médico.
-
Fotocopia do DNI da nai e pai ou titor/a legal.
-
Fotocopia do DNI do alumno/a, en caso de telo.
-
Certificado de convivencia expedido polo Concello e que acredite o domicilio dos membros da unidade familiar.
-
2 fotografías tamaño carné.
-
Permiso para actividades complemetarias e extraescolares.
-
Cuestionario sobre a lingua materna.
-
Opción sobre o ensino de relixión.
-
Autorización uso da imaxe.
CALENDARIO PROCESO DE ADMISIÓN
-
Presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo.
-
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos: 25 de abril.
-
Publicación das listaxes definitivas : 15 de maio.
-
Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño.
IMPORTANTE
-
Cada alumno/a só poderá presentar unha única solicitude no centro educativo no que solicite praza en primeiro lugar.
-
O alumnado que xa está escolarizado no centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, o centro de orixe.
-
No caso de que exista máis demanda que oferta de prazas, será necesario presentar posteriormente a documentación xustificativa dos criterios alegados para o baremo.