O ENSINO QUE DEIXA PEGADA NON É O QUE SE FAI DE CABEZA A CABEZA, SENÓN DE CORAZÓN A CORAZÓN

Curso 2023/24

Admisión curso 2024/25

PRAZOS E INFORMACIÓN

Matrícula curso 2024/25

DO 20 AO 30 DE XUÑO, REALIZARASE A FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA DOS/DAS ALUMNOS/AS ADMITIDOS/AS.

PARA A REALIZACIÓN DO TRÁMITE O CENTRO PORASE EN CONTACTO COAS FAMILIAS PARA CONCRETAR UNHA CITA PREVIA.

Curta "Quen levou o pemento de Padrón?"

No seo do Plan Proxecta+, proxecto de innovación no que está inmerso o centro, participamos na modalidade "Nós tamén creamos" elaborando unha curta mediante a técnica do StopMotion xunto ás restantes unitarias de Padrón que leva por título "Quen levou o pemento de Padrón?".

Trátase unha versión do conto "Quen levou a Lúa?" de MARIO CATELLI e MADALENA MATOSO e da Editorial OQO EDITORA.

Esperamos que vos guste!

Saída á Fundación Camilo José Cela a conmemorar o Día das Letras Galegas

Álbum: Saídas -> Saída á Fundación Camilo José Cela a conmemorar o Día das Letras Galegas

Saída a Santiago de Compostela a ver a mostra "Emocións en perigo. Fotografías de Tim Flach" e a ver os monicreques "Pingüin"

Álbum: Saídas -> Saída a Santiago de Compostela

Sesión de Ioga e Educación Emocional na Escola da man de Cristina de Experiencia Wellness!

Álbum: Talleres -> Ioga e educación emocional

Mural de Lidia Cao que fai máis fermosa a nosa escola!

Grazas ao Concello de Padrón e a Grúas Estación pola súa colaboracion!

E como non, grazas a Lidia por facer da nosa escola un lugar moito máis bonito! ♥

Álbum: Xeral -> Mural Lidia Cao

Sesión de Educación Vial da man da DXT e da Garda Civil no marco do Plan Director

Álbum: Talleres -> Educación Vial