Skip to Content

Filosofía para nenas e nenos

ADIVINARTE

Nesta actividade o alumnado xoga a pensar, neste caso a intentar adiviñar cal será o todo despois de ver as partes ( Ver presentación no arquivo adxunto ).

Unha vez que observan o todo, comezan a expresar as sensacións, sentimentos e ideas que suxire o cadro.

Nesta sesión o alumnado comenta que a obra fala sobre:

-O oído

-É  malo berrar no oído

-Está a contar algo malo por iso susurra

-Unha persoa moi pequena falándolle a un xigante igual lle intenta convencer de algo que non quere que ninguén se entere.

A conversa derivou á idea de SEGREDO e concluímos que un segredo non se pode contar.

 

XELA ARIAS

Neste diálogo o tema foi Xela Arias, a escritora a quen se lle adican as Letras Galegas, e a súa idea de viaxar e explorar o mundo. 

CAMPIÓNS

Nesta sesión de Filodanza,dialogamos sobre a idea de ser campións e campionas. Bailamos coa música de We are the champions de Queen porque somos campións da nosa propia vida.

 

 

A VIDA

Neste audio dialogamos no bosque sobre A VIDA.

SER ALTO

Audio co tema de SER ALTOS. 

MIRAR-ME

Deterse a mirar-me.

Parar, observar, mirar os meus ollos.

MUNDO DO REVÉS

Despois de bailar coa música El reino del Revés de María Elena

Walsh,

https://youtu.be/MfGITK3n9I8

 

Así pensamos…

 

COMO SERÍA UN MUNDO DO REVÉS ?

 

-As casas estarían do revés. Co tellado abaixo.-Yael

-Las mesas con las patas para arriba y las sillas igual.-Mateo

-Os cans camiñarían coas patas para arriba.-Diego

-Os camións coas rodas para arriba.-Marcos

-El viento soplaría al revés.-Pablo

-El camión cumple años.-Joaquín

-Cuando es mi cumpleaños la navidad me dio un perro.-Emma

( Puidemos falar de que no mundo do revés no nadal teríamos de

agasallo un can e iso encantaríanos )

-Mami quería ir a su casa del revés y sería blanca y verde. Al

revés de tantos colores.-Mario

-Al revés como yo ( e dá a volta e se pon do revés ).-Pablo

-El mundo del revés se baja y sube.-Abel

 

Filosofamos no bosque. SER ALTOS E MEDRAR.

Este curso imos pasear ao bosque que temos xusto detrás da escola. Un lugar máxico que invita á calma e ao diálogo. Son nestes paseos onde os nenos e nenas sóltanse a falar. É por iso que xurdiron sesións de Filosofía para nenos, neste marabilloso espazo, onde se favorece o pensamento crítico, creativo e coidadoso.

Dialogamos sobre o altas que son as árbores.

Que é ser alto? comer moito,crecer.

Queredes medrar? para que? para poder traballar, para facer cousas como por exemplo facer experimentos, para saltar alto, para ser veterinario, para ser vaqueiro, para saltar máis alto, para chegar aos libros das estanterías, para ordear os libros, para cazar dinosauros, para ser alto.

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut