« Xullo 2024 »

ANDY GOLDSWORTHY EN COLABORACIÓN COA NATUREZA ( PARTE I) ACTIVIDADE CADERNO DE BITÁCORA

Imaxe de Sandra

Xa fai anos atrás Rousseau dixo " Hai un libro aberto sempre para os ollos: a Natureza",

a través desta cita queremos enfatizar na importancia que ten o contacto ca natureza para os cativos e cativas dende idades temperás.

Como ben sabedes as familias neste trimestre empezamos a traballar aspectos relacionados coa natureza a través do noso "Caderno de Bitácora", onde recollemos todas as aprendizaxes que facemos na escola no día a día.

A natureza é algo que nos intriga, fainos pensar, axúdanos a resolver hipóteses, axiliza o gusto polo próximo, sensibiliza os sentidos, chámanos a atención...

Como cita Richar Louv no seu libro "Los últimos niños en el bosque", debemos salvar os nosos fillos do trastorno por Déficit de natureza, con isto fai referencia a importancia do día a día co contacto ca natureza por exemplo: acampar no xardín, andar en bicicleta polo monte, trepar polas árbores, coller insectos, recoller flores , correr entre moreas de follas do outono..., xa que estas cousas son das que están feitos os recordos da infancia.

ALGO DO QUE OS NENOS E NENAS DA ESCOLA DE CANCES ESTÁN TOTALMENTE DE ACORDO

E QUE POR SORTE PODEN FACER MOI AMIUDO CAS SÚAS FAMILIAS

Despois de manter varias conversas na aula cos nenos e nenas sobre as cousas que facían na natureza no seu día a día, empezamos a ver varias obras de Andy G. para poder ver outra forma de traballar dun artista que emprega elementos naturais nas súas obras e fai moito fincapé no LAND ART ( termo de Walter de María) que significa arte da natureza.

Algunhas das súas obras visionadas na escola foron:

Despois de comentar estas obras entre todos e todas comezamos a pensar en como poder representar algo semellante no noso contorno, e empezamos:

A próxima semana seguiremoS facendo e mostrando máis actividades con obxectos da natureza e do Outono tendo como referente ao grande ANDY GOLDSWORTHY.

blog | by Dr. Radut