Marzo 2016

14-18 DE MARZO: 2ª SEMANA ESCOLAR DA ÁRBORE E DA AUGA

En colaboración coa Diputación de Ourense, nesta semana traballamos co libro "Dona Pinga e Don Carballo fan amizade".

DO 7 AO 11 DE MARZO: SEMANA DA PRENSA

Nesta semana os nosos alumnos traballaron con xornais, ademais tamén as mestras de plástica fixeron os seus traballiños.

8 MARZO 2016: DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Estes son algúns dos traballos que fixeron os nos@s alumnos para celebrar o día 8 de marzo:

24 FEBREIRO: DÍA DE ROSALÍA

No noso colexio tamén nos sumamos a proposta da Asociación de Escritoras e Escritores en lingua galega na elaboración dunha postal. Aquí podedes ver os seus debuxos.

Nos seguintes videos podedes ver algunhas recitacións que fixeron os nosos alumn@s

"AURORA"

O 15 de febreiro fomos ao Auditorio de Ourense a ver a obra de teatro "Aurora" e visitar a exposición de Xaime Quessada ao Pazo de Villamarín.

Mirade que debuxos fixeron os nosos alumn@s da súa saída.