Avisos importantes: Fondo libros, recollida de material e optativas ESO curso 20/21

Boas tardes deixamos os seguintes avisos que veñen máis especificados nos documentos adxuntos:

1. Apertura de plazo da solicitude de fondo libros. Desde onte día 20 pódese solicitar vía telmática o fondo libros, a partir do luns 25 pódese facer de maneira presencial no centro en horario de 10:00 a 13:00. Aconsellamos levar cubertos da casa os Anexos adxuntos e levar a documentación necesaria.

2. As familias poden aproveitar para recoller o material dos seus fillos deste curso (libretas, libros...) e preparar os libros de préstamo para devolvelos a partir do primaria desde o día 15 de xuño, secundaria a partir do 17 de xuño (non entregar os libros das materias supensas)

3. Elección de optativas para o alumnado que cursará 1ºESO, 2ºESO, 3ºESO ou 4ºESO o curso que ven. E pago do seguro escolar en 3º e 4º da ESO. Deixamos adxunto o documento para cubrir, onde deben elexir as optativas para o vindeiro curso.

4. Medidas de seguridade para a asistencia ó centro. Para respectar os protocolos ditados polas autoridades sanitarias, só poderán acudir ao Centro un máximo de dous membros da mesma familia. Deberán levar máscaras e lavar as mans co xel de mans dispoñible na entrada do colexio.

Carta para os pais axuda libros.docx (1).pdf164.81 KB
Anexo I (solicitud).pdf1.56 MB
Anexo II (comprobación de datos miembros computables unidad familiar).pdf759.07 KB
Elección optativas CURSO para o que se matricula.doc182.5 KB