Benvida

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024-2025

Tedes nos anexos seguintes a lista dos libros de texto para o próximo curso escolar 2024-2025:

Imágenes de Libro De Dibujos Animados - Descarga gratuita en Freepik

VALES MATERIAL ESCOLAR E FONDO DE LIBROS 2024-2025

Xa están en secretaría os vales para mercar material para o próximo curso escolar.

Por outra parte, están publicadas as listaxes provisionais de Fondo Libros no taboleiro interior do centro.

Podedes efectuar as alegacións ata o luns 8 de xullo de 2024. O martes 9 de xullo publicaremos as listaxes definitivas.

Material escolar Educación Infantil

COLABORADORES COMEDOR CURSO 2024/2025

Está aberto o prazo ata o 8 de setembro para admisión de solucitudes dos membros da comunidade educativa para actuar como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usurario do comedor escolar para o próximo curso escolar.

COMEDOR ESCOLAR – CEIP PABLO NERUDA

As persoas interesadas poden chamar ao centro (988 68 50 40) ou pasar pola secretaría.

RECOMENDACIÓNS DA TEACHER DE PRIMARIA PARA O VERÁN

Inglés para infantil y primer ciclo de primaria | CEIP La Escalona

No adxunto tedes algunhas recomendacións de cadernos e ligazóns para repasar e xogar no verán coa lingua inglesa.

LISTAXE MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024/2025

Imágenes: utiles escolares | mochila escolar con útiles escolares ...

Aquí podedes consultar e descargar

a listaxe de material escolar para o

próximo curso:

Web Radio Moucho

Escoita o último podcast sobre o uso das redes sociais no noso centro presentado por Julián e Anxo:

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2023-2024

Para ver todas as actividades que se realizaron durante o curso 2023-2024, preme na imaxe:

FESTA DE FIN DE CURSO

O pasado venres 21 de xuño de 2024, pechamos o curso cunha xornada de convivencia coas familias para compartir a despedida do noso alumnado de 4º da ESO! Ao programa: xogos no patio, teatro coa rapazada de 3º da ESO, cancións cos nenos e nenas de Infantil e Primaria e moitísimas emocións!

Parabéns e moitísima sorte Alejandra, Rubén, Julián, Martín e Ricardo !

HORARIO DO CENTRO

Informámosvos que, a partir do 25 de xuño ata o 12 de xullo de 2024, o Centro permanecerá aberto de 9:30 ás 13:30 de luns a venres.

FRANCE SERVICES vous accueille tous le jours de la ...