Taboleiro

SECRETARÍA VIRTUAL

AXUDAS

CALENDARIO ESCOLAR

Premiando a defensa do galego

Despois de visitar e analizar máis de 60 negocios do municipio para animar ao emprego da lingua galega no ámbito empresarial, o alumnado do CPI O Cruce de Cerceda decidiu recoñecer o uso que fai do galego a asesoría IPR Xestión.

Tres alumnas de 4º da ESO do CPI O Cruce (Sara Pereiro, Inés Tasende e Sara Cruz) acudiron o pasado 18 de xuño ata a asesoría IPR Xestión para entregarlle o diploma acreditativo do I Premio ao uso do galego nas empresas 2024, un recoñecemento público que decidiron outorgar a partir deste ano a negocios de Cerceda que destaquen por usaren a lingua propia na súa rotulación, información, traballo, atención ao público, publicidade e redes sociais.

Nesta primeira edición acordaron premiar a IPR Xestión, unha asesoría da que destacaron o uso que fai da lingua propia, que vai máis alá da rotulación e da publicidade. Deste xeito, salientaron tamén a visibilidade da nosa lingua nas redes sociais, na información que hai no propio local, na atención ao público... pero, sobre todo, no día a día do traballo normal da empresa.

A través do proxecto da materia de Lingua Galega e no marco da campaña “Aquí tamén se fala”, rapazas e rapaces de 3º e 4º da ESO visitaron desde o mes de marzo bares e restaurantes, gasolineiras, xestorías, panadarías, fábricas, farmacias, tendas..., para animar e visibilizar o uso do galego. Na atención ao público xa constataron que se fai de xeito moi maioritario, mais na rotulación e información escrita tamén é bastante frecuente nos establecementos da localidade. Ademais, fixáronse no emprego que se fai da lingua coa finalidade de, agora, recoñecer unha empresa que destaca de maneira especial no uso do galego.

Matrícula Infantil, Primaria e ESO curso 2024/25

Ábrese o prazo de matrícula para o alumnado de E. Infantil e E. Primaria de nova incorporación ao centro. O prazo permanecerá aberto entre os días 20 de xuño e o 1 de xullo.

O horario de atención ao público na secretaría do centro será:

• De 9:45 h a 15:00 h os días 20 e 21 de xuño.
  • De 9:00 h a 14:00 h na semana do 25, 26, 27, 28 de xuño e 1 de xullo.

A documentación que teñen que presentar é:

• Anexo de formalización de matrícula.
  • Autorizacións de recollida.
  • Consentimento do tratamento de imaxes.
  • Dúas fotografías tamaño carné do alumno/a.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a.
  • Fotocopia dos DNI dos proxenitores ou titores legais.
  • Cuestionario lingua materna (so para 4º de E. Infantil).
  • De ser o caso, sentencia de separación ou divorcio (no caso de non telo entregado no período de solicitude de admisión).
  • Para o alumnado xa escolarizado noutro centro: certificado de matrícula do centro de procedencia.

No caso da ESO o prazo de matrícula estará aberto entre os días 26 de xuño e 8 de xullo. Poderán presentar a documentación en secretaría en horario de 9.30 h a 13:30 h. No caso do alumnado de secundaria será necesario presentar:

• Anexo de formalización de matrícula.
  • Autorizacións de recollida.
  • Consentimento do tratamento de imaxes.

Moitas grazas pola súa colaboración.

Celebramos a I edición da feira internacional de turismo "Mini FITUR Cerceda"

O mércores 19 de xuño celebramos no patio cuberto a I Edición de Mini FITUR Cerceda, unha pequena feira internacional de turismo na que o alumnado de ESO amosou a compañeiras e compañeiros de primaria e infantil aspectos representativos de moitos países do mundo: historia, cidades, edificios emblemáticos, gastronomía, bandeiras, mapas, lugares de interés turístico, linguas, tradicións...

DÍA DAS CRÊPES

Como xa ven sendo tradición, O departamento de Francés celebrou un ano máis o Día das Crêpes. O alumnado participante de 2º, 3º e 4º da ESO demostrou as súas habilidades na cociña. Uns auténticos chefs!

DELF A2 - ALIANZA FRANCESA

O pasado mes de abril 11 alumnos/as de 4º da ESO presentáronse ao Delf A2 da Alianza Francesa… e por fin acabamos de recibir os resultados.

Todos/as aprobaron… e con excelentes notas!  FÉLICITATIONS !!!

O DELF (Diplôme d’Études en Langue Française) é un diploma oficial entregado polo Ministerio de Educación Nacional de Francia que certifica as catro competencias en lingua francesa dos candidatos estranxeiros.

Recibimos a visita do Director internacional do Groupe OEC Lille - Ozanam EPIL Campus (Francia)

Na semana do 27 ao 31 de maio de 2024 recibimos a visita de Frédéric Rousselle, director internacional do Groupe OEC Lille - Ozanam EPIL Campus en Francia, no marco da acreditación Erasmus+. Durante a súa estancia en Galicia mantivo reunións con profesorado, persoas coordinadoras e membros do equipo directivo do CPI Plurilingüe O Cruce en Cerceda, pero tivo tamén ocasión de visitar en Santiago de Compostela o Centro autonómico de formación e innovación (CAFI) e o Centro de innovación educativa e dixital CIEDIX).