Polos Creativos

Proxecto eTwinning "The Nature on Stage"

Chain Story The Nature on Stage de Raquel Veira Díaz

No marco do proxecto eTwinnig "The Nature on Stage" no que participamos, creamos varios productos finais en colaborción cos socios de Turquía, Italia, Polonia e Georgia, entre eles este divertido eBook sobre natureza e enerxías renovables no que parte da historia transcorre en Cerceda co noso alumnado como co protagonista.

A Intelixencia Artificial foi unha das ferramentas empregadas na súa creación. Foi utilizada na redacción de parte dos textos e na elaboración dalgunhas das imaxes.

Marabillas esféricas

esferificacions de Raquel Veira Díaz

Alumnado de 5º e 6º de primaria impartiu un obradoiro de foguetes químicos e de auga na final autonómica do CanSat, celebrada en Cerceda

O pasado martes 23 de abril celebrouse no aeródromo "As Gaivotas", en Cerceda, a final autonómica da competición da Axencias Espacial Europea CanSat.

Alumnado de 5º e 6º de primaria, que pertence ao Club de Ciencia e traballa en proxectos de Polos Creativos, foi convidado a participar no evento impartindo un obradoiro de foguetes químicos e de auga o que resultou ser unha experiencia moi enriquecedora, inspiradora e divertida.

Máis información | Xunta de Galicia

Posters obradoiro de foguetes químicos e de auga

Obradoiro foguetes posters de Raquel Veira Díaz

Presentacións proxecto NOSA marzo 2024

Presentacion-NOSA-Cansat-Galicia-6M24 de Raquel Veira (Faraquel)

Neste mes de marzo de 2024 representamos o proxecto NOSA (MarumaSat) en dous eventos moi diferentes cunha presentación adaptada a cada caso.

O 6 de marzo na Xornada prelanzamento da fase rexional do CanSat da ESA que se celebrou na Cidade da Cultura de Galicia (Santiago de Compostela)

O 17 de marzo, en liña, no Transatlantic Educators Dialogue Program (TED 2024) programa no que participa profesorado de EEUU e de Europa para intercambio de experiencias e boas prácticas, reflexión sobre sistemas educativos, organización e metodoloxías e conexión para proxectos globais entre outras cousas.

EN-Presentation-NOSA-Ted-Global-Collaborations de Raquel Veira (Faraquel)

Conmemoración do Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia e visita do secretario xeral técnico

No día de hoxe realizamos no centro varias actividades en relación coa celebración do Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia que será o vindeiro domingo 11 de febreiro. Comezamos cunha charla en liña coa astrofísica Evanthia Hatziminaoglou coa que contactamos a través do programa Skype a Scientist. Ela falounos do seu traballo como investigadora no Observatorio Europeo Austral (ESO) en Alemaña e como xefa do Centro Rexional ALMA, o radiotelescopio máis potente do mundo, situado en Chile e tamén da importancia do papel da muller na ciencia e da conmemoración deste día.

Por outra banda persoal dos CFRs de Ferrol e A Coruña acompañounos ao longo da mañá para presentar o kit didáctico de Polos Creativos creado especialmente para este día. O kit está formado por cinco actividades lúdicas para o alumnado sobre mulleres e ciencia e tamén astrónomas en particular.

Contamos tamén coa visita do secretario xeral técnico, Manuel Vila, e persoal do seu equipo que compartiu a xornada co alumnado participando activamente nos xogos. Foi unha mañá moi interesante e divertida na que aprendemos e gozamos moito. Grazas todas e todos pola organización e por participar.

Máis información | Edu XuntaGaliciaPress e Instagram do Club de Ciencia

Juego formulación inorgánica 3º ESO