Saída fin de curso "Surf en Patos"

SAÍDA FIN DE CURSO “ SURF EN PATOS

Este curso escolar para celebrar a despedida, realizaremos unha saída todo o centro á praia de Patos a facer Surf coa escola “Patos Surf”.

DÍA: Martes 18 de xuño.

HORARIO: sairemos do centro en horario normal e regresaremos ás 18:00h aproximadamente ao centro.

COMIDA:levaremos comida do comedor (ensalada de pasta con olivas e atún, tiras de polo con patacas chip, froita e auga) para a comida.

Deberán levar merenda para media mañán e media tarde e auga suficiente (na comida só daremos unha botella).

DESENVOLVEMENTO: chegaremos a Patos sobre as 10:45h aproximadamente e dividirémonos en 3 grandes grupos, os cales irán rotando polas seguintes actividades:

• Surf na praia: por cada 6 nenos/as haberá un monitor/a.

• Andaina sostible: na que faremos unha ruta camiñando, observando a flora e a fauna costeira e recollendo lixo que se atope.

• Xogos na area: concurso de castelos, carreiras, xogos de balón….

CUSTO DA SAÍDA: 25 euros

DEBERÁN LEVAR:

• Roupa e calzado cómodo (camiseta de Turonia).

• Gorra de Turonia.

• Protector solar xa aplicado e bote para repoñer durante toda a xornada.

• Bañador para facer surf e logo poñerán alí o neopreno para entrar no mar, escarpíns ou chanclas suxeitas por detrás.

• Toalla para secarse e logo porán a mesma roupa que traían (en caso de vir en bañador traer outra roupa secas para despois

Atentamente o Equipo Directivo

AdxuntoTamaño