Admisión Alumnado curso 2024/2025
Ábrese o período de admisión para matricular a novo alumnado no centro.
Quen ten que facelo?
Alumnado que queira cambiar de centro educativo.
Cando hai que facelo?
Dende o venres 1 de marzo ata o mércores 20 de marzo (incluído)
Cantas prazas se ofertan no centro?
prazas vacantes no colexio |
1º de primaria |
15 dos cales hai 6 con prioridade para alumnado NEAE |
2º de primaria |
16 |
3º de primaria |
5 |
4º de primaria |
4 |
5º de primaria |
13 |
6º de primaria |
9 |
Onde o pode facer?
- No colexio, presentando a documentación que se adxunta, a partir do 1 de marzo.
- A través da páxina web de admisión alumnado dende o 1 de marzo. Neste caso requirese certificado dixital.
En que horario?
Atenderase no horario de secretaría de luns a venres de 10:00 a 12:00.
Que documentación hai que traer?
- Formulario de solicitude Anexo II ED550B e anexo II - Bis. FIRMADOS POR AMBOS PROXENITORES.
- Copia do DNI/ NIE da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar.
- Documento acreditativo do requisito de idade do/a alumno/a: Libro de familia, DNI, certificado de nacemento...).
- Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia, no seu caso.
- En caso de Alumnado con Necesidades educativas especiais, informes médicos. no seu caso.
- Certificación de escolarización no colexio de orixe.
Cando saberei que o meu fillo/filla está admitido no centro?
O 25 de abril publicarase a listaxe de admitidos.
Unha vez admitido, teño que facer algo máis?
Sí, do 20 ao 30 de xuño abrirase o plazo para formalizar a matrícula.
Tanto para o alumnado de reserva procedente do CRA como para o
alumnado de nova admisión.
Nese momento teredes que traer ao CEP Plurilingüe Pedro Caselles
Beltrán a seguinte documentación (se queredes xa a podedes ir adiantando
ao centro):
- Anexo formalización de matrícula.
- Folla complementaria de matrícula.
- 2 fotos de carnet.
- 1 fotocopia do DNI dos titores legais.
- 1 fotocopia do libros de familia de tódalas páxinas que estén cubertas.
- 1 fotocopia do DNI do alumno/a (se o ten).
- 1 fotocopia da cartilla sanitaria.
- Certificado de empadronamento (solicitádeo no Concello de Tomiño, dicíndolle que é para o noso centro).
Casos especiais.
- En caso de separación ou divorcio Sentencia Xudicial e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.
- En caso de alumnado NEAE, informes médicos achegados pola familia.
Os documentos, deben ser firmados por ambos proxenitores.
Documento de axuda se queredes tramitalo vía web: Manual Familias.
Como podo resolver calquera dúbida?
- Podedes enviar un correo a cep.pedro.caselles@edu.xunta.gal.
- ou chamar ao teléfono 886110738.
Normativa relacionada:
- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
- Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa e derroga o artigo 44 da Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).