ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS

OLIMPÍADAS XULIO CAMBA

Non podíamos finalizar o proxecto do centro sobre os Xogos Olímpicos doutro xeito! O xoves tiveron lugar as Olimpíadas do Xulio Camba no Terrón. Cada ciclo realizou diversos xogos e o alumnado levou unhas medallas personalizadas. Tamén tivo lugar o tradicional e esperado partido de fútbol entre os mestres/as e o alumnado de 6º curso. Estivo a cousa igualada... pero un ano máis gañou o profesorado por goleada!

XIMNASIA RÍTMICA

Un pouco de movemento co clube de ximnasia rítmica Vilarousa!

Os peques de infantil desfrutaron do entrenamento e a exhibición das ximnastas. Grazas por ensinarnos un pouco máis sobre este deporte.

VISITA O TEU SUPER

Deixámosvos unha mostra da iniciativa "Visita o teu super" de Eroski. As nenas e nenos de 4º e 5º curso realizaron actividades diversas relacionadas coa alimentación saudable e as matemáticas aplicadas, principalmente. Tamén trouxeron de volta algún regaliño... Moitas grazas a Eroski.

GRANXA SERANTELLOS

O alumnado de Educación Infantil realizou unha excursión á Granxaescola Serantellos. Alí coñeceron aos animais da granxa, elaboraron pan, plantaron e se iniciaronn na compostaxe.

DÍA DO MEDIO AMBIENTE

Para celebrar esta conmemoración o alumnado do Cole Norte inaugurou o horto escolar cunhas fermosas plantas. No Cole Sur plantaron distintos tipos de árbores por todo o patio cedidas pola Deputación de Pontevedra.

OBRAS DE TEATRO EN INGLÉS

Obra de teatro musical en inglés para os pequechos do cole por parte de "Kids and us" e tamén para nenos/as de 1º.2º,3º por parte de "2 Minds Combined". What a good time we had!

EXCURSIÓN A CAMPO LAMEIRO

Así desfrutaron a excursión os dos 1º ciclo no Parque Arqueolóxico de Campo Lameiro.

EXCURSIÓN 2º CICLO

O venres os alumnos e alumnas de 3º e 4º de Primaria tiveron excursión de fin de curso no Camping Paisaxe II. Gozaron dun día de piscina e de xogos ao aire libre nos que non faltou a diversión!

CONCERTO DIDÁCTICO

Os nenos e nenas de Educación Infantil e de 1º Ciclo de EP asistiron ao Concerto Didáctico da Escola de Música de Vilagarcía no Auditorio Valle-Inclán de Vilanova de Arousa.

SAÍDA A VIGO

O alumnado de realizou unha saída a Vigo para visitar o Museo do Mar de Galicia, o estadio de Balaídos e para compartir unha xornada de adestramento co Celta Integra. Un día xenial!