Entroido 2017

Premer aquí para ver a fotos do entroido

180 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro

#RosalíaTe

Premer aquí para ver máis fotografías

Magosto

POLO SAN MARTIÑO TROMPOS AO CAMIÑO

O alumnado  do CEIP Xesús Golmar fixo gala dunha excelente organización na primeira xornada de exhibición de xogos populares acompañada de magosto,  celebrada o día de San Martiño.

Unha xornada inesquecible na que profesorado e alumnado gozaron dunha mañá plena de ilusión que contou coa participación de  todo o colexio.

Tanto o profesorado como os grupos de alumnado fron rotando por todos os xogos que se desenvolveron nun ambiente de animación e ledicia.

Hai que salientar a perfecta sincronización e organización dos mesmos.

Agradecer á coordinadora de ENDLG, ás outras coordinacións, á imprescindible colaboración de todo o profesorado e ao bo saber facer do alumnado e do persoal non docente, ás mamás e aos papás, provedores da materia prima e, como non, ao panadeiro  que xentilmente se ofreceo a asalas. A vosa colaboración e esforzo permitiunos  ofrecer unha xornada para a lembranza.

Os meus parabéns a toda a comunidade educativa.

E para que conste:

Quedamos con gañas de máis!

Premer aquí para ver máis fotografías