Secretaría
REUNIÓN NOVAS FAMILIAS 3 ANOS. CURSO 2024/25
=========================================================
RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO DE 6º EP PARA O CURSO 2024/25 NOS IES ADSCRITOS
Comeza o prazo para facer a RESERVA NO INSTITUTO (IES ADORMIDERAS OU IES RAMÓN MENÉNDEZ PIDAL-ZALAETA) PARA O CURSO 24/25 do alumnado que agora está cursando 6º de Primaria.
A continuación vos deixamos toda a información necesaria e a solicitude (entregada aos nenos e nenas) que teredes que cubrir, asinar e presentar desde o día 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro de 2024, ambos inclusive.
NORMATIVA:
- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:
- Vía electrónica mediante formulario normalizado disponible na aplicación informática admisionalumnado (https://edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia.
- Ou de maneira presencial entregando a documentación debidamente cumprimentada ao seu titor ou titora.
DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:
- Solicitude e Anexo I-bis (Documentación que leva o alumnado)
- Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e as persoas proxenitoras.
=========================================================
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2022/23
DESTINATARIOS:
* FONDO SOLIDARIO DE LIBROS: 3º e 4º EP
* AXUDAS ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO: 1º e 2º EP
* AXUDAS MATERIAL ESCOLAR: TODO O ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.
FORMA DE PRESENTACIÓN:
- Vía telemática: a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal)
- Presencial: na secretaría do centro. (ANEXO I E II)
O alumnado de 6º de Primaria deberán presentar a súa solicitude no instituto no que teña a praza para o vindeiro curso (22/23).
DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR:
- Copia do libro de familia na que figuren todos os membros da unidade familiar. En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.
- Certificado, no caso de discapacidade, dalgún membro da unidade familiar incluidos na solicitude.
PRAZOS DE ENTREGA:
DO 19 DE MAIO AO 22 DE XUÑO
Para máis información podedes premer no seguinte enlace: ORDE do 29 de abril de 2022 (DOGA num. 95 do 18/05/22)
ANEXO I ANEXO II
DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE ED. PRIMARIA.
No DOG do 12/11/21 saíu publicada a orde pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de EDUCACIÓN PRIMARIA.
BENEFICIARIOS:
- Alumnado de Educación Primaria.
- O alumnado que fose beneficiarios da axuda para adquirir material escolar no curso 2021/22 (o cheque de material de 50 euros). ESTAS FAMILIAS NON TERÁN QUE PRESENTAR SOLICITUDE, CONCÉDESELLES DE OFICIO.
- Familias que non tiveron cheque de material escolar para este curso que cumpra algunha destas condicións:
- que teñan unha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 euros (renda correspondente ao exercicio 2019).
- Alumnado matriculado en Educacíón Especial, ou suxeito á tutela ou garda da Xunta de Galicia ou que teñen unha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda da unidade familiar.
PRAZO DE PRESENTACIÓN
- O prazo de presentación das solicitudes serán de dez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no DOG (é dicir, do 15 de novembro ata o 26 de novembro).
- As solicitudes presentaranse de maneira presencial no colexio PREVIA CITA (solicitarase por teléfono 881960653)
DOCUMENTACIÓN
- Impreso de solicitude
- Copia do Libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o alumno/a e os demais membros da unidade familiar.
- Outra documentación acreditativa en caso de separación ou divorcio, discapacidade do alumnado, situación de violencia de xénero...
ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR
ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR
SORTEO PÚBLICO PARA A DESIGNACIÓN DOS MEMBROS DA XUNTA ELECTORAL (titulares e suplentes): XOVES, 28 DE OUTUBRO ÁS 11:30 HORAS.
DIA NON LECTIVO 2021
O martes 18 de maio non haberá clases segundo o acordo do Consello Escolar do centro e aprobación da Xefatura Territorial da Consellería de Educación.
RECOLLIDA DO MATERIAL DO ALUMNADO
Como xa estamos na fase 2 poderedes vir ao centro a recoller o material que quedou nas aulas dos vosos fillos e fillas. Esto terémolo que facer de forma organizada para evitar aglomeracións e poder cumprir así co protocolo de seguridade sanitaria
Normas de acceso:
* Na medida do posible acudir unha persoa por familia
* Non se permitirá a entrada ao centro sen mascarilla.
* Esperarase no porche mantendo a distancia de seguridade a que sexa o noso turno.
Os días para recoller os materiais son os seguintes:
PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2020/2021 PARA O ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN
No DOG do 6 de maio, publícase o Acordo sobre o restablecemento do proceso de admisión de alumnado para o curso 2020/21.
- Presentación de solicitudes: do 11 ata o 18 de maio (ambos inclusive), podedes presentala de dúas maneiras:
1. Forma telemática: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/
2. Forma presencial: na secretaría do centro en horario de 9 a 14, con cita previa chamando ao teléfono do centro (881-960653).
- Presentación da documentación acreditativa do baremo: ata o 26 de maio.
- Publicación das listas provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño.
- Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
- Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño.
- Formalización da matrícula: do 1 ao 10 xullo de 2020
Recordamos a documentación a presentar xunto coa solicitude:
- Fotocopia do libro de familia
- Padrón
- En caso de haber unha separación dos proxenitores, haberá que presentar a sentencia de divorcio e a solicitude terá que estar firmada polo pai e a nai.
- Informe de neae, se fose o caso.
Deixámosvos o enlace ao DOG na seguinte icona