TITORIAL DE ACCESO Á AULA VIRTUAL

Preme na imaxe para o acceso ao titorial.

INFORMACIÓN IMPORTANTE

Segundo as instrucións da Consellería de Educación, a dirección do colexio transmite ás familias o seguinte:

• Informaremos dos resultados da 2.ª  avaliación empregando o material de seguimento e observación do alumnado ata o 12 de marzo.
  • A publicación das notas desta 2.ª avaliación será a través de abalarMóbil o venres 3 de abril.
  • O profesorado continuará enviando a través da aula virtual tarefas para o alumnado ata o 3 de abril, data na que comezan as vacacións de Semana Santa.
  • Este curso non se realizará a proba de avaliación diagnóstica en 3.º  nin en 6.º  de Educación Primaria.

Para rematar, damos as grazas ao alumnado, familias e profesorado pola implicación e o esforzo que supón nestes momentos manter a actividade escolar.

Moito ánimo!

PLAN DE ORIENTACIÓN 20-21

CÓMO INSERTAR UN VÍDEO DE YOUTUBE EN LA PÁGINA WEB

Una vez subido el vídeo a Youtube de forma OCULTA, ir a COMPARTIR-INSERTAR-COPIAR debajo del vídeo. Pulsando en copiar se copia el código que aparece. Ese código hay que pegarlo en la parte CORPO de la página (donde estoy escribiendo ahora mismo), pero previamente hay que  pulsar DESACTIVAR TEXTO ENRIQUECIDO que está debajo de esta ventana. Una vez pegado, se pulsa en ACTIVAR TEXTO ENRIQUECIDO debajo de CORPO y ya podemos ver el vídeo insertado. Para centrarlo, seleccionamos el vídeo y lo justificamos como si fuese texto.

DOCUMENTOS DO CENTRO COVID 19

NON BORRAR PORQUE SE BORRARÍA O ENLACE NO APARTADO DOCUMENTOS DO CENTRO!!!

CONVOCATORIA AXUDAS Á ESCOLARIZACIÓN DO CONCELLO

NON BORRAR PARA QUE NON DESAPAREZA DA WEB.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 20/21

Non borrar para que non desapareza da web.

VÍDEO FIN DE CURSO 19-20

Non borrar para que non desapareza da web.

COMO INSERTAR UN VÍDEO MP4

NON BORRAR!!!

XA ESTÁ CAMBIADA A CONFIGURACIÓN PARA PODER SUBIR VÍDEOS MP4.

PARA QUE UN VÍDEO MP4 FUNCIONE DIRECTAMENTE, HAI QUE INSERTAR A URL DO VÍDEO PREVIAMENTE SUBIDO NESTE CÓDIGO, ONDE DI PEGAR-A-RUTA-ANTERIOR, DESPOIS DE DESACTIVAR TEXTO ENRIQUECIDO. NON BORRAR AS COMIÑAS.

<div align="center"><video width="320" height="240" controls="true"> <source type="video/mp4" src="PEGAR-A-RUTA-ANTERIOR"></source> O teu navegador non soporta este vídeo. </video></div>

ESTE É UN EXEMPLO PARA VER COMO SE FAI CO ARQUIVO SUBIDO NA MESMA PÁXINA. EU SUBIRÍA O VÍDEO A UN BORRADOR CO AVISO DE NON BORRAR PARA QUE NON APAREZA SUBIDO TAMÉN COMO ADXUNTO NA PÁXINA DE PUBLICACIÓN, QUE NON QUEDA BEN.

ANEXO SOLICITUDE FONDOLIBROS 20/21

NON BORRAR PARA QUE NON DESAPAREZA DA WEB.