Secretaría
Libros de Texto. Curso 2024-2025
- Listado de libros e material para Educación Infantil (todos os niveis): Libros 24/25 de Ed. Infantil.
- Listado de libros para Educación Primaria (todos os niveis):Libros 24/25 de Ed.Primaria.
Xornada de portas abertas
O novo alumnado de Ed. Infantil 3 anos será recibido coa súa familia, na súa aula, o mércores 26 de xuño ás 11 horas. Esperámosvos!!
Avaliación do alumnado e información ás familias
Informamos que, seguindo as indicacións da Consellería, as cualificacións da terceira avaliación e da avaliación
Datas de interese do Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar. Curso 2024/2025
No DOG do 7 de maio publícase a orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao
alumnado matriculado en educación primaria para o vindeiro curso.
Convocatoria bolsa comedor 2024/2025
Bolsas de comedor destinadas, con carácter xeral, ao alumnado empadroado no termo municipal da Coruña. Máis información no pdf adxunto. A xestión do comedor escolar corresponde á AMPA do colexio.
Reserva admisión curso 2024/2025 no IES Monte das Moas
Todos os alumnos/as que presentaron as solicitudes de reserva admisión para o vindeiro curso 2024/2025 no IES Monte das Moas, ESTÁN ADMITIDOS. Lembren a formalización de matrícula no mes de xuño no Instituto.
Solicitude de Admisión: Curso 2024/2025
ADMISIÓN DE ALUMNADO
• A partir do día 1 de marzo poderase recoller na Conserxería o Impreso da Solicitude de Admisión do Alumnado para o próximo Curso 2024-2025 ou
descargar no portal da Consellería de Educación admisionalumnado Anexo II (ED550B) :htpp:www.edu.xunta.gal/admisionalumnado
Proceso de reserva de praza para secundaria
As familias poderán cumprimentar a solicitude de reserva (ED550A) de xeito manual (recollida na conserxería do colexio) ou a través da aplicación
![RSS - Secretaría Distribuir contido](/centros/ceipsallence/misc/feed.png)