Ceida. Dexo

O Monumento Natural Costa de Dexo-Serantes ocupa un tramo costeiro comprendido entre os faros de Mera e o porto de Lorbé (ao redor de 11 km de costa), situado ao noroeste da provincia da Coruña, entre as rías de Ares-Betanzos e da Coruña, no fondo do denominado golfo Ártabro. Pertence na súa totalidade ao concello de Oleiros, conta cunha extensión de 270 hectáreas e o seu rango altitudinal vai dos cero aos 81 m sobre o nivel do mar.

Terra e mar combínanse na costa de Dexo-Serantes dando como resultado a existencia de fermosas paisaxes cheas de vida e nas que se reúnen destacados trazos xeomorfolóxicos e relevantes elementos de flora e fauna.

A paisaxe é o recurso por excelencia deste espazo natural do concello de Oleiros, que, xunto á súa riqueza biolóxica, fixeron que se declarase esta costa Monumento Natural no ano 2000. Actualmente, conta ademais con outras figuras de protección: Zona de Especial Protección dos Valores Naturais e Lugar de Importancia Comunitaria, polo que está integrado na Rede Galega de Espazos Naturais Protexidos.

• Martes 14 de xuño. Alumnado de 4ºA.
  • Mércores 15 de xuño. Alumndo de 4ºB e 4ºC.

CEIDA. DEXO