ADMISIÓN 2021/2022 Prazo: do 1 ao 22 de MARZO DE 2021 |
SÓ PARA O NOVO ALUMNADO |
A QUEN VAI DIRIXIDO? |
O prazo de admisión vai dirixido a:
- Nenos/as que comezan a escolaridade en 3 anos (4.º Infantil), nacidos no ano 2018.
- Alumnos/as que cambian de centro.
Os alumnos/as que actualmente están matriculados no centro, e que continúen no mesmo o vindeiro curso, non deberán formalizar ningún trámite.
O alumnado de 6.º de Primaria que non vai ir ao I.E.S. de Vilalonga, deberá presentar a solicitude de admisión no instituto no que vaia cursar os seus estudos.
CANDO E COMO FAGO A MIÑA SOLICITUDE? |
O prazo de presentación da admisión abrangue desde o día 1 ao 22 de marzo de 2021, ambos incluídos.
Deben entregar toda a documentación debidamente cumprimentada na Secretaría do centro ou presentala na Sede Electrónica. Para consultar máis información cliquen AQUÍ.
QUE DOCUMENTACIÓN TEÑO QUE ENTREGAR? |
Poden recoller no colexio o sobre con toda a información e documentación ou descargala nos documentos adxuntos.
-
ANEXO II debidamente cuberto, con números e letras que se entendan ben: poden descargalo desde AQUÍ ou nos documentos adxuntos.
-
Fotocopia do DNI do pai, da nai (ou representantes legais) e do neno/a (se o ten).
-
Fotocopia do Libro de Familia completo (todas as páxinas que estean escritas).
-
Certificado de matrícula do curso actual no que está escolarizado o alumno/a (agás para os nacidos no ano 2018). Deben solicitado na Secretaría do centro educativo no que estea cursando estudos na actualidade.
- Formulario de elección de Relixión ou Atención Educativa/ Valores.
-
Outra documentación (se fose o caso): discapacidade, separación, custodia...
A solicitude deberá ser asinada pola nai e o pai, ou representantes legais do alumnado. No caso de separación ou divorcio, os dous proxenitores ou titores legais asinarán a presente solicitude, agás que aquel que formalice a instancia teña atribuída a patria potestade con carácter exclusivo mediante resolución xudicial, que se presentará coa solicitude para o seu cotexo polo centro educativo.
RESOLUCIÓNS DE ADMITIDOS/EXCLUÍDOS: |
- Listaxes provisionais: publicaranse antes do 25 de abril.
- Listaxes definitivas: publicaranse antes do 16 de maio.
AÍNDA TEÑO DÚBIDAS. ONDE PODO PREGUNTAR? |
Poden resolver calquera dúbida referente á admisión:
- Na Secretaría do centro.
- Chamando ao teléfono do colexio 886.15.16.69
HORARIO DE SECRETARÍA
(prégase se axusten na medida do posible)
LUNS, MÉRCORES E XOVES de 09:30 a 10:15 h.
LUNS, MÉRCORES E VENRES DE 13:20 a 14:15 h.
Nos documentos adxuntos dispoñen de toda a lexislación que regula o procedemento e dos anexos e formularios necesarios.
Adxunto | Tamaño |
---|---|
orde_do_12_de_marzo_de_2013_de_desenvolvemento_admision(1).pdf | 1.03 MB |
ode_25xan2017_admision.pdf | 709 KB |
decreto_254_2012_admision_en_centros.pdf | 593.29 KB |
AnuncioG0598-211220-0001_gl.pdf | 441.77 KB |
ED550B-G_2021_2022.pdf | 683.94 KB |
ED550B-C_2021_2022.pdf | 686.46 KB |
formulario_eleccion_relixion_valores.pdf | 129.59 KB |