Movemento e Saúde

Nesta sección accederemos a un blogue onde temos recollidas todas as actividades do plan proxecta "Movemento e Saúde" levadas a cabo no CEIP Plurilingüe de Lousada.

Movémonos con saúde

Na sociedade na que vivimos faise fundamental facer actividade física e aproveitar os tempos mortos dentro do ámbito educativo para fomentar o deporte e actividade física. Os beneficios do exercicio son máis que notables e moi relevantes en etapas de curta idade como a de Educación Infantil ou Educación Primaria.

Porén, dende o CEIP de Lousada queremos fomentar o exercicio e a actividade física dentro do tempo en que os alumnos e alumnas permanecen no centro educativo.

Neste blogue veredes todas as actividades que levamos a cabo con este plan proxecta "Movemento e Saúde".

Grazas por visitarnos!

BLOGUE MOVEMENTO E SAÚDE