ALUMNADO QUE MARCHA DO CENTRO

DESPEDIDAS

Este curso, ademais da despedida do alumnado de 6º, temos que facer outras moito máis tristes e máis atípicas porque hai nenos e nenas do centro que marchan, mesmo a países moi lonxanos, aos seus países de orixe ou aos dos seus pais. A situación actual obriga ás súas familias a buscar outro rumbo para a súa vida e aquí déixannos un enorme baleiro e fondos sentimentos de tristura, pero tamén a pegada imborrable da súa estancia con nós e uns marabillosos recordos dos momentos compartidos. Desexámoslles a eles e á súas familias que atopen todo canto van buscando e que teñan toda a sorte do mundo!

Pero pensade que o mundo é moi pequeno e podemos seguir en contacto, grazas á inmediatez das novas tecnoloxías, así que esperamos noticias vosas.

BOTARÉMOSVOS DE MENOS, CHICOS E CHICAS!!!

Daniela Zwirner déixanos esta carta de despedida