Celebrando Santa Icía

O pasado martes 22, dende o departamento de música, organizouse unha actividade para festexar o día dos músicos.

Tivemos o pracer de contar cun quinteto de vento-metal; quinteto formado por dous trompetistas, un trombón, un trompa e un tubista.

Presentáronnos os diferentes instrumentos e deleitáronnos con melodías coñecidas por todos,grandes e pequenos. Ademais, ao finalizar o acto, o alumnado tivo o privilexio de tocar ditos instrumentos.

A experiencia foi didáctica, divertida e enormemente pracentera, tanto para os nenos e as nenas como para o profesorado.

Cabe resaltar que esta actividade supón o colofón de todo o traballo levado a cabo na aula de música dende o inicio do curso.

Foi unha delicia ver como os rapaces coreaban as cancións espontáneamente e o alto grao de complicidade entre o mestre de música, Miguel, e o alumnado.

Parabéns!