BENVID@S AO NOSO COLE!

Telf. 988 48 81 78

Lista de libros- Curso 24-25

Matrícula novo alumnado. Curso 24-25

O alumnado admitido para o videiro curso deberá formalizar matrícula do 20 ao 30 de xuño. Para iso, as familias, deberán cumprimentar a seguinte documentación e entregala no centro:

-Anexo III, debidamente cuberto e asinado. No caso das familias separadas, deberanse cubrir as dúas follas que se adxuntan.

-Autorización da imaxe pública, de ser o caso.

-Autorización para o ensino da relixión ou atención educativa.

-Autorización das saídas á contorna próxima, de ser o caso.

-Anexo II do comedor.

-Certificado médico de que o alumno/a ten todas as vacinas ao día.

-Solicitude de parada, de ser o caso.

-Autorización para recoller ao alumnado na parada do transporte escolar, de ser o caso.

-Fotocopia da tarxeta sanitaria.

-Se presenta algunha alerxia alimentaria precisarase entregar un informe médico que así o certifique.

-Dúas fotografías carnet recentes.

-Autorización para a recollida do alumnado no centro por terceiras persoas, de ser o caso.

Admisión de alumnado para o vindeiro curso 2024-2025

Dende este 1 de marzo e ata o vindeiro día 20 podedes facer a solicitude de admisión para o vindeiro curso 2024-2025.

Podedes recoller os impresos de solicitude no centro en horario de 9:30 a 14:30 ou facer parte do proceso dixitalmente a través de https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

Para calquera dúbida chamade ao teléfono do centro: 988 488 178  ou escribide ao noso correo electrónico: ceip.emilia.pardo.leiro@edu.xunta.gal