STOP ACCIDENTES

Stop Accidentes é unha asociación de afectados por accidentes de tráfico. Os noso alumnado acude ao centro principalmente camiñando polo que este programa é fundamental para educar nunha conciencia de peóns responsables.

A través do proxecto ANCAS (Ahora vamos andando al cole), trátase de fomentar unha mobilidade segura, sostible e saudable dentro do espazo público compartido, convertindo tanto ao peón coma ao ciclista nos verdadeiros protagonistas da cidade. Realizáronse distintos talleres, un deles incluíu un circuíto de educación vial en bicicleta para o alumnado de 3º e 4º, que acudiu cos seus vehículos ao colexio.

Dentro do programa Stop Accidentes, participamos no concurso Camiño Escolar seguro e un dos nosos alumnos resultou finalmente gañador e recibiu unha bicicleta como premio. Foi alucinante! Noraboa a todos.