DAFIS

DAFIS, como proxecto, diríxese dende a Fundación do Deporte Galego, sendo unha ferramenta creada ao amparo do Plan de Fomento da Actividade Física Galicia Saudable. Trátase dunha iniciativa para previr a o sobrepeso, a obesidade e o sedentarismo nos escolares galegos.

Inclúe medicións antropométricas (talla e peso entre outras) e 6 probas de aptitude física: prensión manual, resistencia aeróbica, flexibilidade, axilidade, salto horizontal a pés xuntos e suspensión de brazos.

Dado que nos parece un instrumento interesante para valorar o nivel de condición física do noso alumnado e ver a súa evolución ao longo dos cursos, decidimos aplicalo pero coas modificacións ou adaptacións pertinentes segundo a idade, como é o caso da Course Navette, xa que DAFIS se aplicará de 3º a 6º de primaria.

Se queredes facervos unha idea máis clara de en que consiste este proxecto pinchade aquí.