Resultados análise merendas

QUE MERENDAN OS NOSOS NENOS NO RECREO?

Esta foi a pregunta que nos fixemos este inicio de curso 23/24. Porque? Queriamos averiguar se as merendas eran na súa maioría saudables ou, pola contra, se baseaban en produtos procesados para poder educar nunha alimentación máis natural baseada en froitas e verduras principalmente.

A investigación abarcou todo o primeiro trimestre afectando tanto a alumnado de infantil coma de primaria e estes foron parte dos resultdos obtidos:

Comprobamos que nestes niveis o consumo de froita é elevado: máis da metade do alumnado, aínda que tamén unha porcentaxe importante dos nenos traen galletas ou algún outro alimento envasado e altamente procesado.

Chama a atención que nos cursos superiores nos que o alumnado debería ser máis consciente do que come e da importancia disto, o consumo de froita é significativamente máis baixo, incrementándose o de alimentos procesados altos en graxas saturadas, azucres e, en definitiva, moi pouco axeitados para unha vida san se se consumen de xeito diario.

Por todo iso e como centro comprometido na saúde dos seus nenos e nenas, participaremos en varios programas de alimentación saudable. Xa vos iremos adiantando máis novas e agardamos provocar un cambio de mentalidade e unha maior concienciación alimentaria.