A xestión da reparación consta dos seguintes pasos:
O alumno comunica ao responsable de TIC unha avaría (ruptura)
O responsable de Tic ponse en contacto con Soporte Premium da forma habitual indicando que hai unha incidencia fóra de garantía
Soporte premium entrega un código de caso
A familia diríxese á nosa tenda con ese número de caso e procédese á reparación do mesmo.
Déixolles as tarifas oficiais coas que Soporte premium pechou un acordo co noso servizo técnico.
Aos prezos hai que engadirlle o IVE
CÁMARA WEB INFERIOR - 45,00€
TOUCHPAD - 45,00€
TECLADO - 45,00€
BATERÍA - 45,00€
PILA BIOS - 45,00€
DISCO SSD - 45,00€
TARXETA JACK SON/VOL - 45,00€
ALTOFALANTES - 45,00€
CAMARA WEB SUPERIOR - 60,00€
TARXETA WIFI - 60,00€
CARCASA INFERIOR - 60,00€
PLACA - 75,00€
PANTALLA - 75,00€
CARCASA SUPERIOR - 75,00€
Judit Meiriño - Delegada Pontevedra - Av. de Vigo , 4 .36002 Pontevedra.
Tel. +34 / 986.86.40.10. M + WhatsApp 602.25.10.90
Horario: de L a V de 10 h. a 20 h. / S de 10 h a 14 h.