Proceso de xestión de reparación fora de garantía dos equipos Antega do Proxecto Abalar

A xestión da reparación consta dos seguintes pasos:

    O alumno comunica ao responsable de TIC unha avaría (ruptura)
    O responsable de Tic ponse en contacto con Soporte Premium da forma habitual indicando que hai unha incidencia fóra de garantía
    Soporte premium entrega un código de caso
    A familia diríxese á nosa tenda con ese número de caso e procédese á reparación do mesmo.

Déixolles as tarifas oficiais coas que Soporte premium pechou un acordo co noso servizo técnico.
 
Aos prezos hai que engadirlle o IVE

CÁMARA WEB INFERIOR   -   45,00€
TOUCHPAD -     45,00€
TECLADO   -   45,00€
BATERÍA   -   45,00€
PILA BIOS   -   45,00€
DISCO SSD   -   45,00€
TARXETA JACK SON/VOL  -    45,00€
ALTOFALANTES  -    45,00€
CAMARA WEB SUPERIOR   -   60,00€
TARXETA WIFI   -   60,00€
CARCASA INFERIOR  -    60,00€
PLACA   -   75,00€
PANTALLA  -    75,00€
CARCASA SUPERIOR  -    75,00€
 

Judit Meiriño    -   Delegada Pontevedra    -   Av. de Vigo , 4 .36002 Pontevedra.

Tel. +34 / 986.86.40.10.  M + WhatsApp 602.25.10.90

Horario: de L a V de 10 h. a 20 h. / S de 10 h  a 14 h.