Blogue de crissap

PRACTICANDO GOLF EN MEIS

Hoxe, a pesar do mal tempo, o alumnado de 5º gozamos dunha xornada de golf no CAMPO DE MEIS.

Grazas ás explicacións de Miguel e Javier, e á práctica previa nas clases de Educación Física, aprendemos unhas nocións básicas para poder divertirnos no campo con un pouco de técnica.

ANIMÁDEVOS A REPETIR COAS VOSAS FAMILIAS!

ECOPARQUE DE MARÍN

O pasado xoves cambiamos as aulas pola natureza para pasar unha divertida xornada no ECOPARQUE DE MARÍN.

Alí, pasamos unha mañá chea de aventuras, camiñando entre as copas das árbores e voando en alucinantes tirolinas.

QUE DÍA MÁIS EMOCIONANTE E DIVERTIDO!

FAMILIAS LECTORAS

Como parte da conmemoración do Día do Libro, varias familias colaboraron co centro compartindo a lectura de contos co alumnado.

Deste xeito, axudamos a mellorar a comprensión lectora, fomentamos o hábito lector e  melloramos a competencia lingüística.

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!

OBRADOIRO DE ELABORACIÓN DE XABÓN NATURAL

Hoxe, 8 de maio, o alumnado de 5º de primaria tivemos un interesante obradoiro do programa PONTE A ZERO: ELABORACIÓN DE XABÓN EMPREGANDO ACEITE RECICLADO.

Nesta actividade explicáronnos moitas cousas para poder reducir a contaminación, por exemplo, substituíndo produtos de limpeza comúns por outros máis respetuosos co medio ambiente. Ademais, vimos en directo o proceso a seguir para elaborar xabón natural con aceite usado, auga, sosa, aroma de limón e un chisquiño de colorante alimentario.

Aquí vos deixo a receita para poder facelo na casa cun adult@

COMECEMOS A UTILIZAR PRODUTOS DE LIMPEZA ECOLÓXICOS!

COIDEMOS O PLANETA!

DÍA DO LIBRO: APADRIÑAMENTO LECTOR

Un ano máis, para festexar o DÍA DO LIBRO, o alumnado do cole apadriñou ao alumnado máis pequeno para lerlle un conto. Os rapaces e rapazas de 5º, foron os padriños e madriñas do alumnado de 2º e agasalláronlle cun fermoso marcapáxinas feito con moito cariño.

Ollade que bonitas imaxes nos deixaron no patio do colexio!!