Circulares informativas

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO 2022/2023

O prazo para facer a solicitude de admisión de alumnado será do 1 ao 21 de marzo.

 

NORMATIVA ADMISIÓN ALUMNADO:

DECRETO 13/2022, do 13 de febreiro ( DOG 11/02/2022 )

ORDE  12 de marzo de 2013 ( DOG 15/03/2013 )  Vixente en todo o que non sexa incompatible co novo Decreto.

ORDE 25 de xaneiro de 2017 ( DOG 01/02/2017).  Vixente en todo o que non sexa incompatible co novo Decreto.

ORDE 18 de decembro de 2020 ( DOG 22/12/2020 )Vixente en todo o que non sexa incompatible co novo Decreto.

RESULTADO SORTEO PÚBLICO ANUAL DAS LETRAS DE PRIORIDADE PARA RESOLVER OS EMPATES NO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2022/2023

- APLICACIÓN ADMISIÓN ALUMNADO

- ENLACE Á SEDE ELECTRÓNICA

- MAPA ÁREA DE INFLUENCIA.

- Anexo II. ( ED550B )

 

 

 POSTOS ESCOLARES VACANTES. CURSO 2022/2023 (PENDENTE DE APROBACIÓN DEFINITIVA POLA XEFATURA TERRITORIAL ANTES DO 1 DE MARZO)

ENLACE Á INFORMACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN NA PÁXINA WEB DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN.

 

BO NADAL

FELICES FESTAS!

Voltamos ás clases o día 10 de xaneiro.

 

PROCEDEMNTO DE REPARTO DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO CURSO 2021/2022

 

Distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería no curso 2021/2022

ORDE DO 28 DE OUTUBRO DE 2021.

Alumnado destinatario

O alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial que, de acordo coa Orde do 06 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar no curso 2021/22:

1. Alumnado que no curso 2021/2022 estude en Educación Primaria e fose beneficiario da axuda de material escolar (obtivo cheque de 50 €).Neste caso o alumnado está exento de presentar a solicitude e concédenselle as máscaras de xeito automático.

2. Non fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero:

a)Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €. O exercicio fiscal para calcular a renda per cápita será o do 2018 segundo o artigo 3 da orde.

b)Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renda da unidade familiar.

 

 

Presentación de solicitudes

Data presentación

O prazo de presentación será de 10 días hábiles, do 15 ao 26 de novembro, ambos incluídos.

Quen ten que presentar a solicitude?

  • Non terá que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2021/22.

  • Deberán presentar solicitude os pais, nais, titores ou representantes legais do alumnado que non presentou solicitude de material escolar en tempo e forma ou resultou excluída. No caso de alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, presentará a solicitude a persoa titular da dirección do centro de menores ou a persoa coa que conviva en acollemento familiar.

Solicitude

A solicitude será única para todos as fillas ou fillos, e de ser o caso, tutelados, que estean admitidos no mesmo centro docente neste curso escolar.

As solicitudes deberán presentarse no centro docente onde estea matriculado o alumnado descargando e empregando o formulario normalizado ANEXO I:

  • Descargando o ANEXO I e ANEXO II que podes atopar debaixo deste texto.

  • Dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia. Podes atopar o enlace debaixo deste texto.

Documentación

As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:

a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).

b) Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o alumnado e os demais membros computables da unidade familiar.

En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.

Excepcionalmente, poderase acreditar o número de membros computables utilizando algún dos seguintes medios:

1º. Certificado ou volante de convivencia.

2º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia. Nos casos especiais, en que a composición da unidade familiar non se axuste ao sinalado no artigo 4.1 desta orde, achegarase un certificado ou volante de convivencia en que deberán figurar o/a alumno/a e todos os familiares que convivan con el/ela, ou un certifica-do dos servizos sociais do concello que acredite a situación familiar.

c) Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

d) Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.

e)Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

f) Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.

g) Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o titor ou titores carezan de DNI e NIE.

ENLACE Á SEDE ELECTRÓNICA

ENLACE Á CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

 

11 DE OUTUBRO.

 

Bo día familias!!

 

O vindeiro luns día 11 de outubro NON HAI CLASE,  é o día do ENSINO. Retomamos as actividades lectivas o mércores 13/10/2021.

 

BOA PONTE!!

 

FELIZ SAN FROILÁN.

 

 

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

28/10/2020 18:28

 O Mércores, 28 de outubro de 2020 publicouse a RESOLUCIÓN do 22 de outubro de 2020, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se adía a celebración de eleccións para a renovación dos membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos, cuxo obxecto é adiar a celebración das eleccións para a renovación de membros do consello escolar dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

Polo tanto Adiase a celebración das eleccións para a renovación dos representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no consello escolar dos centros sostidos con fondos públicos.

OUTONO/SAMAÍN

23/10/2020

Estimadas familias, dadas as circunstancias que o protocolo covid obríganos a cumprir, este curso non haberá exposición de cabazas no colexio.

Propoñémosvos, de modo VOLUNTARIO que as fagades libremente cos vosos fillos e fillas, tamén valen manualidades, fotos... relacionadas co magosto, o outono, follas de árbores... antes do xoves 28 de outubro ao correo do cole: ceip.benigno.quiroga@edu.xunta.es. Logo publicarémolas na web do cole nunha exposición virtual, para que poidan ser vistas por toda a comunidade educativa e demais habitantes do planeta. Animádevos a participar!

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DO CONCELLO DE LUGO 20-21

26/10/2020 13:47
AVISO IMPORTANTE. ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DO CONCELLO
 
O Concello de Lugo prorroga o prazo de inscripción. Aínda que as fichas marcan o 16 como último día, poden solicitar as actividades nas que quedan prazas Baile moderno e Zumba!
 
As fichas para anotarse e o procedemento están en:
 
Agradecemos difusión.

 

Actividades extraescolares en centros públicos

 

Como todos os anos, a concellería de Educación e Difusión do Coñecemento do Concello de Lugo presta o servizo de actividades extraescolares nos colexios públicos de infantil e primaria do concello.

 

Debido a situación provocada pola COVID 19 tomouse a decisión de levar a cabo as actividades extraescolares do Concello de Lugo da temporada 2020‐2021 de xeito telemático.

En principio e debido á demanda en cursos anteriores, a oferta de actividades está deseñada para Educación Primaria.

Se a situación cambiase ao longo do curso valoraríase a opción de volver á forma presencial avisando aos participantes de dito cambio e adoptando as medidas oportunas. O período de inscripción finaliza o vindeiro venres 16 de outubro, empezando as actividades o luns 19 do mesmo mes.

Entra na web do Concello de Lugo premendo neste enlace e sigue as indicacións

 

Para apuntarse deben descargar a SOLICITUDE Reenviar completada e firmada a extraescolares@serviplus.org . Poden escaneala ou facer unha foto có móbil.

 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer