Calendario Axudas Adquisición Material escolar e Fondo Libros.

As datas para a recollida de vales para a adquisición de Material escolar e Libros de texto, será a partir do día 9 de xullo na secretaría do centro en horario de 09:00h a 14:00h.

As datas de publicación do listado provisional e definitivo serán acorde co calendario  establecido.

MATRÍCULA ALUMNADO CURSO 24_25

O alumnado de 4º de Educ. Infantil admitido para o próximo curso no CEIP Plurilingüe Amadeo Rodríguez Barroso deberá formalizar a matrícula na Secretaría do Centro.

O prazo de matrícula vai do 20 ao 30 de xuño.

A documentación a presentar no momento de matricularse será a seguinte:

• Impreso de matrícula debidamente cuberto e asinado.  Poderá recollerse na secretaría do centro ou descargarlo na páxina web.
  • Fotocopia da tarxeta ou carnet de asistencia sanitaria. Ambas caras da tarxeta deberán ir na mesma cara da fotocopia.
  • Catro fotografías tamaño carnet, con nome e apelidos pola parte posterior.
  • Fotocopia da cartilla de vacinas.

Como documentos adxuntos poden atopar o impreso de matrícula e outra documentación de interese relacioanada coa nova incorporación ao centro.

Convócase aos proxenitores do alumnado que vai cursar 4º de educación infantil (3 anos)  a unha reunión para o día 27, XOVES ás 12:00h,  debendo acudir a ela sen os nenos ou nenas.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024-25

Premendo na ligazón, pódese descargar a listaxe de LIBROS DE TEXTO, dos diferentes niveis que se van utilizar no centro durante o curso académico 2024-2025.

Axudas Libros de Texto

Convocatoria de AXUDAS para o curso 2024_25:

- Adquisición de libros de texto (1º e 2º de Primaria),

- Fondo solidario de libros de texto ( 3º e 4º de Primaria) e

- Adquisición de material escolar (Todos os cursos de Primaria).

LETRAS GALEGAS 2024: 6º Primaria