A CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA, ACABA DE PUBLICAR A ORDE DO 28 DE MAIO DE 2014 QUE REGULA AS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR. NO SEGUINTE ENLACE PODEDES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN. PREME AQUÍ.
HORARIO DE SECRETARIA LUNS de 9:05 a 9:50 e os MÉRCORES e XOVES de 13:15 a 14:00. PRAZO DE PRESENTACIÓN Do 2 de xuño ao 2 de xullo, ambos inclusive.
DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR · Impreso de solicitud ( anexo I) e una fotocopia da primeira folla. · Fotocopia do DNI ou NIE ( só no caso de non autorizar a súa consulta no Sistema de verificación de datos de identidade). · Libro de familia e fotocopia de todas as follas do libro No caso de que non o teña ou se a situación familiar, a día 31 de decembro de 2012, non coincide coa reflectida no libro, terá que presentarse documento ou documentos acreditativos do número de membros da unidade familiar, tales como: ü Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou o convenio regulador onde conste a custodia do causante. ü Certificado ou volante de convivencia. ü Informe dos servizos sociais ou órgano equivalente do concello de residencia, que acredite a situación familiar. No caso de discapacidade dalgún dos membros da unidade familiar incluídos na solicitude, ou do alumno igual ou superior ao 33% e inferior ao 65%, deberá presentarse un dos seguintes documentos que acrediten esta circunstancia a 31 de decembro de 2012: ü Certificado emitido polo órgano competente do grao de discapacidade cunha porcentaxe igual ou superior ao 33%, ü Resolución ou certificado emitido pola Seguridade Social de pensión de incapacidade permanente nos graos de total, absoluta ou gran invalidez, ü Documentación acreditativa da condición de pensionista de clases pasivas cunha pensión de xubilación ou retiro por incapacidade permanente para o servizo ou inutilidade. O alumnado cunha discapacidade igual ou superior ao 65%, só ten que presentar a certificación emitida polo órgano competente do grao de discapacidade, xunto coa solicitude da axuda |
|||